آموزشگاه ایران گواهی
irangovahi.fileon.ir

چگونه شماره گواهینامه رانندگی را پیدا کنیم

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 22 شهریور 1400 ساعت 11:18

در حال صحبت با یکی از دوستان خود ، متوجه شدید که می توانید به سادگی با استفاده از شماره سند ، تعادل نقطه پروانه راننده خود را ردیابی کنید. خیلی بد است که شما هیچ ایده ای ندارید چگونه شماره گواهینامه رانندگی خود را پیدا کنید. نگران نباشید: اگر می خواهید می توانم به شما کمک کنم تا آن را برگردانید.

در بندهای زیر علاوه بر توضیح در مورد نحوه شناسایی شماره پروانه ، من در صورت سرقت یا از بین رفتن مجوز و مهمتر از همه نحوه استفاده از این داده ها برای بررسی تراز امتیازها ، فرصتی برای تصویرسازی خواهم داشت. من تضمین می کنم که موفقیت چندان دشوار نیست ، مادامی که مجوز خود را در اختیار دارید ، این بدیهی است!

پس چه کاری هنوز در آنجا ایستاده انجام می دهید؟ شجاعت: خودتان را راحت کنید ، تمام وقت خود را برای تمرکز بر مطالعه این راهنما اختصاص دهید و از همه مهمتر ، سعی کنید دستورالعمل هایی را که قصد دارم به شما بدهم عملی کنید تا امروز برای تکمیل "کار" خود مشکلی نداشته باشید. . دیگر کاری برای انجام کار من باقی نمانده است ، اما برای شما آرزو می کنم خواندن خوب و موفقیت در همه چیز باشد!

  • شماره پروانه خود را پیدا کنید
  • در صورت سرقت / ضرر شماره پروانه را پیگیری کنید
  • تعادل امتیاز را در گواهینامه رانندگی خود بررسی کنید
    • پورتال رانندگی (وب)
    • iPatente (Android / iOS)

شماره پروانه خود را پیدا کنید

همانطور که در مقدمه این آموزش به شما گفتم ، شماره گواهینامه رانندگی خود را پیدا کنید به هیچ وجه پیچیده نیست ، تا زمانی که شما سند آن را دارید و از بین نرفته است (در این مورد ، پیشنهاد می کنم فصل بعدی را فوراً بخوانید).

اگر مجوز رانندگی جدید را با فرمت اروپایی در اختیار دارید ، شماره گواهینامه شماره موجود در آن است نما A از سند (برای روشن شدن ، طرفی که این جمله را دارد) گواهینامه رانندگی - جمهوری ایتالیا، جایی که نام ، نام خانوادگی ، تاریخ تولد ، عکس ، و غیره ذکر شده است) ، به طور خاص در مکاتبات با شماره 5.، درست در کنار عکس خود (در تصویر بالا ، ناحیه مورد نظر با رنگ قرمز مشخص شده است). اگر هنوز مجوز خود را تمدید نکرده اید و قالب سند قدیمی را ندارید ، باید بتوانید شماره مجوز خود را بلافاصله زیر عکس خود پیدا کنید.

آیا مجوز رانندگی خود را الان ندارید؟ اگر ثبت نام کرده اید پرتال رانندگی (که بعداً در مورد آن صحبت خواهم کرد) ، می توانید شماره مجوز را از طریق این پلتفرم یا از طریق برنامه دنبال کنید آگاه باشید، در دسترس برای Android و iOS.

اگر ترجیح می دهید از Biker Portal ، که به صفحه اصلی سرویس متصل است ، ادامه دهید ، دکمه خاکستری را فشار دهید ورود به پورتال در بالا سمت راست و با تکمیل فیلدها وارد شوید نام کاربری یا شماره سریال es رمز عبور (یا با استفاده از SPID) پس از ورود به سیستم ، می توانید شماره مجوز را در جعبه آبی بررسی کنید منقضی شدن مجوز، همراه با جمله مجوز N..

اگر برعکس ، ترجیح می دهید از دستگاه تلفن همراه خود اقدام به عمل کنید ، برنامه را شروع کنید آگاه باشیددکمه را فشار دهید ورود به سیستم، اطلاعات ورود به حساب کاربری خود را در Biker Portal وارد کنید و یکبار دیگر دکمه را فشار دهید ورود به سیستم. سپس بر روی دکمه ضربه بزنید () در بالا سمت راست قرار داده شده ، عنصر را فشار دهید مجوزها و وسایل نقلیه در منو که در سمت چپ و در کادر ظاهر می شود گواهینامه رانندگی نمایش داده شده بر روی صفحه ، مورد را پیدا کنید شماره برای پیدا کردن شماره سند شما چیست.

در صورت سرقت / ضرر شماره پروانه را پیگیری کنید

دوست دارید بدانید نحوه ردیابی شماره مجوز در صورت سرقت یا گم شدناز آنجا که شما نمی توانید سندی را که در اختیار شما بود پیدا کنید؟ اگر این وضعیت رخ داده است ، آرام بمانید و وحشت نکنید! تنها کاری که می توانید انجام دهید این است شکایت کنید سرقت یا گم شدن شخصاً با رفتن به نزدیکترین ایستگاه قطار carabinieri به پلیس. اگر ضرر یا سرقت در خارج از کشور رخ داده است ، باید با تماس با این پرونده شکایتی کنیدسفارت ایتالیا نزدیکترین

در حقیقت ، با تشکیل یک شکایت ، می توانید یک گواهینامه رانندگی موقت در مورد آن ، با این حال ، مشخص نیست که شماره پروانه چه چیزی را گم کرده ای تاکنون می توانید از این مجوز برای گردش موقت استفاده کنید مجوز کپی، که می توانید با مراجعه به دفتر مرکزی موتوری نزدیک به شما ، درخواست کنید. پس از اخذ مجوز تکراری ، در نهایت می توانید از آن استفاده کنید شماره سند اختصاص داده شده برای مشاهده تراز نقطه ، همانطور که در فصل بعدی بیان شده است.

تعادل امتیاز را در گواهینامه رانندگی خود بررسی کنید

بعد از موفقیت در شماره مجوز پیگیری، می خواهید بدانید که چگونه می توانید از این داده ها استفاده کنید تعادل امتیاز خود را بررسی کنید؟ ساده: با استفاده از برخی از ابزارهای موجود توسط وزارت زیر ساخت ها و حمل و نقل، یا پرتال رانندگی و برنامه آگاه باشید.

پورتال رانندگی (وب)

اگر می خواهید به تعادل امتیاز مجوز محاسباتی خود دسترسی پیدا کنید ، می توانید از پرتال رانندگی، سکوی وزرایی که امکان دسترسی به خدمات متعددی را فراهم می کند که بطور خاص برای رانندگان طراحی شده اند ، از جمله مواردی که مربوط به انقضاء بازرسی خودرو و تمدید مجوز ، دسترسی به صورتحساب حساب نقاط انباشته شده و موارد دیگر است.

برای عضویت در سرویس ، متصل به این صفحه ، روی پیوند کلیک کنید ثبت نام شهروندان در سمت چپ واقع شده و پس از خواندن اطلاعات مربوط به پردازش داده های شخصی ، روی پیوند کلیک کنید دنبال کردن در پایین صفحه (در سمت راست).

در صفحه باز شده ، فرم ارائه شده در صفحه را با ارائه تمام اطلاعات درخواست شده در قسمت های متن مربوطه ، پر کنید: نام اول, نام خانوادگی, کد مالی, ایمیل, تاریخ تولد, ملت تولد, شهرستان تولد, محل تولد, جنسی, منقضی شدن مجوز و البته شماره پروانه.

سپس وارد شوید کد تأیید دکمه را فشار دهید دنبال کردن و رویه هدایتی را که برای تکمیل ثبت نام پیشنهاد شده است دنبال کنید (اساساً برای تأیید حساب و ایجاد اولین دسترسی به آن باید پیوندی را که از طریق ایمیل ارائه می شود فشار دهید)

پس از ثبت نام ، برای بررسی تعادل نقطه خود ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به پایین صفحه اصلی نمایه کاربر خود بروید. همانطور که مشاهده می کنید ، در کادر آبی امتیاز تعادل تعداد امتیازات پروانه نمایش داده می شود. در جعبه آبی منقضی شدن مجوزدرعوض ، شماره پروانه به همراه تاریخ انقضاء سند مشخص می شود.

اگر می خواهید بیانیه کامل نمره گواهینامه رانندگی خود را ببینید ، دکمه را فشار دهید صورت حساب (>) واقع در جعبه امتیاز تعادل و این است. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی بررسی تعادل امتیاز در گواهینامه رانندگی خود هستید ، آنالیز عمیق را که من به شما پیوند داده ام بخوانید.

iPatente (Android / iOS)

آگاه باشید نسخه موبایل پورتال دوچرخهسواری است. این برنامه که هم برای اندروید و هم برای iOS در دسترس است ، به شما امکان می دهد تا به سرعت و به راحتی تعادل امتیاز در گواهینامه راننده خود را مستقیماً از طریق تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود بررسی کنید. بیایید دریابیم که چگونه بلافاصله کار می کند.

برای شروع ، پس از نصب iPatente در دستگاه خود ، برنامه را راه اندازی کنید و اگر قبلاً در Portal Biker ثبت نام کرده اید ، دکمه را فشار دهید ورود به سیستم. سپس جزئیات ورود خود را در قسمت های متن ارائه دهید نام کاربر es رمز عبور و دوباره دکمه را فشار دهید ورود به سیستم وارد شدن.

اگر اینطور نیست ، یک حساب کاربری ایجاد کنید: روی مورد ضربه بزنید ثبات واقع در پایین صفحه استقبال از برنامه (کنار ورودی) آیا یک حساب کاربری ندارید؟) و مراحل ثبت نام را در صفحه Motorist Portal انجام دهید که مطابق دستورالعملهایی که در فصل قبل به شما دادم ، در مرورگر دستگاه شما باز خواهد شد.

پس از ورود به سیستم ، باید تعادل امتیاز پروانه خود را در کادر موجود در گوشه بالای سمت چپ مشاهده کنید. برای مشاهده سایر اطلاعات مربوط به پروانه ، مانند شماره و تاریخ انقضا آن ، دکمه را فشار دهید () در بالا سمت راست ، روی مورد ضربه بزنید مجوزها و وسایل نقلیه در منوی ظاهر شده در سمت چپ ، و اگر می خواهید به صورت کامل حساب دسترسی داشته باشید ، مورد را لمس کنید امتیاز. راحت تر از این؟

برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تأیید امتیاز مجوز خود ، مطالعه عمیق من با شما را بخوانید. مطمئناً این خواندن برای شما نیز مفید خواهد بود.