آموزشگاه ایران گواهی
irangovahi.fileon.ir

تعویض پلاک بهبهان

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 23 آبان 1400 ساعت 18:03

جهت رفاه حال شهروندان و منظم کردن نوبت‌دهی مرکز خدمات تعویض پلاک بزودی در این مرکز بصورت اینترنتی خواهد شد.

به گزارش

خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان

، رئیس پلیس راهور بهبهان گفت: بعد از گذشت چندین ماه که هیچ گونه مرکز خدمات‌دهی تعویض پلاک خودرو در بهبهان فعالیت نداشته و با راه اندازی مرکز جدید جهت انجام این خدمات، هنوز با وجود برخی مشکلات مردم از وضع موجود ناراضی هستند.


سرهنگ رعنایی افزود: سه روز است که از ساعت ۶ صبح به مرکز تعویض پلاک مراجعه میکنم، اما متاسفانه هنوز موفق به تعویض پلاک خودرو نشده‌ام.


وی ادامه داد: با وجود ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مسؤولین باید اقدامی جهت رفع این مشکلات انجام بدهند.


رعنایی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از شهروندان بهبهانی در گفتگو با خبرنگار فارس بیان کرد: چندین ماه است خودرویی خریداری نموده‌ام، ولی تاکنون موفق به تعویض پلاک آن نشده‌ام.


وی در ادامه افزود: این شهروند اذعان کرد: در زمان نبود مرکز تعویض پلاک بعلت مسافت طولانی تا مرکز استان و شیوع ویروس کرونا قادر به انجام این امر نبودم، و حالا با راه‌اندازی این مرکز تعویض پلاک بعلت مراجعه تعداد زیاد هنوز موفق به تعویض پلاک خودرو نشده‌ام.


سرهنگ رعنایی افزود: با توجه به اینکه مدتی در شهرستان بهبهان مرکز خدمات‌دهی تعویض پلاک خودرو فعالیت نداشته این امر موجب گردیده تعداد زیادی از شهروندان در این خصوص با مشکل مواجه شوند و گله‌مند باشند.


رئیس پلیس راهور بهبهان گفت: جهت رفاه حال شهروندان و منظم کردن نوبت‌دهی مرکز خدمات تعویض پلاک با پیگیری‌های صورت گرفته بزودی نوبت‌دهی در این مرکز بصورت اینترنتی خواهد شد.