آموزشگاه ایران گواهی
irangovahi.fileon.ir

نحوه شماره گیری ۱۲۱ با موبایل

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 11 اسفند 1400 ساعت 13:07

ثلاث- رییس اداره برق شهرستان کنگان در خصوص تلفن اتفاقات برق گفت: شهروندان از این به بعد با شماره ۱۲۱ تماس بگیرند.

به گزارش ثلاث، به منظور بررسی وضعیت برق شهرستان کنگان و اطلاع از علت خاموشی های اخیر در شهر کنگان و به دعوت شورای اسلامی شهر کنگان ، جلسه ای با حضور مدیر برق شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری کنگان برگزار شد.

اعضای شورای اسلامی شهر در این نشست با اشاره به وضعیت جوی و گرمای شهر به مشکل قطعی های مکرر برق در شهر و نارضایتی مردم اشاره و خواستار جلوگیری از وقوع این امر شدند.

عدم پاسخگویی اتفاقات برق و نارضایتی مردم در این راستا ، مشکل روشنایی معابر در برخی نقاط شهر ، لزوم اصلاح پایه های فرسوده ، عدم برخورد مناسب با ارباب رجوع توسط برخی پرسنل اتفاقات ، مشکل برق دار شدن برخی منازل مسکونی و تازه تاسیس در نقاط مختلف شهر ، حل روشنایی معابر بویژه در مسیر مساجد و حسینیه ها با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و … از مهمترین مواردی بود که اعضای شورای اسلامی شهر مطرح نمودند.

رییس اداره برق شهرستان کنگان نیز در این جلسه در خصوص تلفن اتفاقات برق عنوان نمود: شهروندان از این به بعد با شماره ۱۲۱ تماس بگیرند.

مهندس تمیمی در خصوص مشکل خاموشی های اخیر نیز ، قدیمی و فرسوده بودن تاسیسات ایستگاه قدیم کنگان را عامل مهم خاموشی های اخیر عنوان کرد.

وی راه اندازی ایستگاه دوم کنگان را نوید خوبی برای حل مشکل برق کنگان عنوان کرد و اظهار داشت بزودی مشکل قطعی های زیاد در محله خمینی آباد ، منصور آباد و شهرک معلم برطرف خواهد شد.

رییس اداره برق شهرستان کنگان به موضوع اعتبارات سال جاری و تخصیص های کمیته برنامه ریزی اشاره و گفت: ۱۵۰۰۰ میلیون ریال در خصوص توسعه و اصلاح برق شهری و ۷۰۰۰ میلیون ریال به توسعه و اصلاح برق روستایی در کمیته برنامه ریزی اختصاص یافته است.

وی در پایان ضمن تاکید بر همراهی و همکاری مسئولین و بویژه مردم و لزوم توجه به اصلاح الگوی مصرف  ،  از اصلاح روشنایی معابر شهری ، نصب ترانس در برخی محلات ، تعویض برخی شبکه های برق ، کمک به حل مشکل برق برخی شهروندان ، تلاش برای پایین آوردن خاموشی در فصل تابستان خبر داد.