آموزشگاه ایران گواهی
irangovahi.fileon.ir

مدت زمان چاپ گواهینامه

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 17 اسفند 1400 ساعت 20:26

با سلام خدمت هنرجویان  گرامی تست درایو؛

بی شک یکی از هیجان انگیزترین لحظه برای هر هنرجو دیدن بار اول تصویر گواهینامه رانندگی است، چراکه استرس آزمون آیین نامه رانندگی و همچنین آزمون شهری همه و همه با دیدن تصویر گواهینامه رانندگی از بین خواهد رفت. از این رو بسیاری از هنرجویان سوالات متعددی درباره زمان صدور گواهینامه رانندگی می پرسند.

تیم وب سایت تست درایو همیشه تمام تلاش خود را کرده است تا تازه ترین اخبار دست اول درباره گواهینامه رانندگی را در اختیار هنرجویان قرار دهد.

پیرو تماس هایی که با پلیس محترم راهور در خصوص صدور گواهینامه رانندگی داشتیم در ادامه نظر شما عزیزان را به پاسخ پلیس راهور جلب می نماییم.

✅گواهینامه رانندگی کی صادر می شود؟ – پاسخ سرهنگ رضایی سال ۱۳۹۸

سوال کاربری که در خصوص گواهینامه راهنمایی و رانندگی و نحوه صدور آن بعد از قبولی در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی و شهری در ادامه پاسخ سرهنگ رضایی مشاهده خواهید کرد لطفا در صورتی که این خبر و ارسال گواهینامه رانندگی در شهر شما مغایرت دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید با تشکر.

✅پاسخ سرهنگ رضایی:
مدت زمان صدور و ارسال گواهینامه رانندگی و تحویل در منازل متقاضیان از تیرماه امسال به چهار روز رسیده است.
رییس پلیس مرکز صدور گواهینامه راهنمایی و رانندگی گفت: با تمهیداتی که از سوی این مرکز مهیا شده از تیرماه امسال مدت زمان صدور و ارسال گواهینامه و تحویل در منازل متقاضیان به چهار روز رسیده است.

هنرجویان که به تازگی در آزمون آیین نامه و آزمون شهری قبول شده اند و منتظر صدور گواهینامه رانندگی خود هستند، لطفا توجه داشته باشید طبق بررسی های شده و نظرات کاربران سایت بین یک ماه تا ۴۰ روز زمان خواهد برد تا گواهینامه رانندگی شما به دستان برسد، ارسال گواهینامه از طریق اداره پست صورت خواهد گرفت.

سرهنگ حسن رضایی مجد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا و صدا و سیما شماره تلفن‌های “‪ “۸۱۲۵۳۵۷۳‬و “‪ ” ۸۱۲۵۳۵۶۱‬را جوابگوی شهروندانی دانست که زمان صدور گواهینامه آنان بیش از این زمان است.

رضایی مجد بیشترین دلیل تاخیر در صدور گواهینامه را نقص مدارک عنوان کرد و گفت : متقاضیان می‌توانند در تماس با این شماره تلفن‌ها و ارایه کد ملی و مشخصات نسبت به پیگیری مراحل صدور گواهینامه خود اقدام کنند.

آیا گواهینامه رانندگی شما هم تاکنون به دست شما نرسیده است؟ مدت زمانی که گذشته چند روز است؟ اگر یک ماه تا ۴۰ روز گذشته می توانید از طریق شماره هایی که اعلام شده از روند صدور گواهینامه خود مطلع شودید، در نظر داشته باشید که گواهینامه فقط به آدرس پستی شما ارسال خواهد شد.

هنرجویان گرامی لطفا توجه داشته باشید با توجه به تماس های مکرر شما عزیزان در خصوص ارسال نشدن به موقع گواهینامه رانندگی لطفا از طریق شماره هایی که در بخش نظرات همین پست از سوی کاربران سایت تست درایو ارسال شده است پیگر باشید.

✅سامانه رهگیری گواهینامه رانندگی از طریق اینترنت

هنرجویان گرامی که موفق به سپری کردن موفقیت آمیز آزمون شهری شدن جهت رهگیری گواهینامه رانندگی خود از طریق اینترنت ابتدا وارد سایت سامانه رهگیری گواهینامه رانندگی: http://najatracking.post.ir/ شده و طبق تصویر زیر ابتدا از بخش “جهت جستجو ابتدا نوع سند را انتخاب نمایید” گزینه گواهینامه را انتخاب نمایید، از کادر شماره ملی، شماره ملی خود را وارد نمایید، تصویر امینتی نمایش داده شده را در کادر اعداد کنترلی وارد نمایید و سپس روی گزینه جستجو کلیک کنید. از همین طریق میتوانید از مراحل صدور گواهینامه رانندگی خود مطلع شوید.

رهگیری گواهینامه رانندگی

در صورت اخبار تکمیلی حتما در همین پست به اطلاع به شما عزیزان خواهد رسید.

⬅️بیشتر بخوانید:

 صدور کارت ماشین چقدر طول میکشد

به سوالات آیین نامه تست درایو چند ستاره می دهید؟

[امتیاز از مجموع: 3567 Average: 2.9]