آموزشگاه ایران گواهی
irangovahi.fileon.ir

دنده آپاچی 180

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 19 اسفند 1400 ساعت 12:36


توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : آپاچی 180 یا پالس 180



Soheilsmart180

25-06-1394, 02:56 قبل از ظهر

سلام سهیل هستم از تهران میخواستم بدونم پالس 180 بخرم یا اپاچی180 خودم دلم اپاچی میخواد از نظر فنی چطوره قطعاتش پیدا میشه تو ایران بعدش من تاحالا تنها موتوری ک سوار شدم tvsبوده درمورد دنده عوض کردن تو پالسو آپاچی چیزی سرم نمیشه دوستان اگه میشه راهنمایی کنن خیلی ممنون میشم:17:


Soheilsmart180

25-06-1394, 06:08 بعد از ظهر

ببخشید تی وی اس رو بزارید جای تلویزیون کیبردم پیش نویس داره عصاب خورد کنه


Exel

26-06-1394, 12:31 قبل از ظهر

این مقایسه رو ی مدت پیش واسه چند تا از بچه ها گذاشته بودم ، امیدوارم بتونه راهنماییت کنه...

هر کدوم مزایا و معایب خودشونو دارن ، آپاچی هندلینگ بهتر ، چهره اسپرتی و بروز تر ، کارایی بهتر تو شهر و شتاب بالاتری داره اما لاستیک عقثبش نازک هست و زود سر میخوره ( با تعویض لاستیک پهن تر میشه مشکلو حل کرد ) ، تو بارون اصلا ب ترمزاش اطمینان نکن بد جور زمین میخوره ، سر سیلندر های ضعیفی داره ، تو سرعت های بالا لرزش ناجوری داره ب طوری ک ترک راکب حس بی حالی بهش دست میده و اصلا برای جاده این موتر پیشنهاد نمیشه ، اگرم کارکرده میگیری تا 91کیفیت بهتری دارن ولی 91 ب بعد منتاژ ضعیف و لرزش زیادی دارن ! این از آپاچی...


پالس یو جی فور ( چراغ گرد یا کوسه ای ) ک رقیب اصلی آپاچی هست از مزایاش میتونی ب استحکام بیشتر در سرعت های بالا اشاره کرد ب طوری ک شما اگر از یک کامیون سنگین سبق بگیری موتورت ثابته ب خاطر آیرو دینامیک و البته وزن 147 کیلیویی موتور ، کیفیت انجین پالس ب مراتب از آپاچی بهتر و بیشتره و ی قول معروف سگ جوون تره ، لاستیک های پهن عقبش شرایط رو برای سفر های طولانی مدت و دور زدن تو پیچ های ناجوور شما رو کمک میکنه ، ظاهرش هم برمیگرده ب پولسار قدیم ک اصلت خودش رو حفظ کرده ، موتور فوق العاده نرم و مث آپاچی شما بعد از ی سواری طولانی مدت احساس خستگی نمیکنی و اما معایب ، ترمز عقب کاسه ای هست بر عکس آپاچی ، هندلینگ کند و پایین درون شهر ک آپاچی از این نظر سر تره ، سنگین بودن موتور و جا موندن شما در بین ماشین ها ک ب گزینه قبلی بر میگرده ...

در کل اگر شما موتور رو برای شهر و استفاده درون شهری میخوای من آپاچی رو پیشنهاد میکنم اما اگر شما مسیر های خارج شهری و جاده ای رو در نظر داری پالس بهترین گزینس


Soheilsmart180

26-06-1394, 01:08 قبل از ظهر

این مقایسه رو ی مدت پیش واسه چند تا از بچه ها گذاشته بودم ، امیدوارم بتونه راهنماییت کنه...

هر کدوم مزایا و معایب خودشونو دارن ، آپاچی هندلینگ بهتر ، چهره اسپرتی و بروز تر ، کارایی بهتر تو شهر و شتاب بالاتری داره اما لاستیک عقثبش نازک هست و زود سر میخوره ( با تعویض لاستیک پهن تر میشه مشکلو حل کرد ) ، تو بارون اصلا ب ترمزاش اطمینان نکن بد جور زمین میخوره ، سر سیلندر های ضعیفی داره ، تو سرعت های بالا لرزش ناجوری داره ب طوری ک ترک راکب حس بی حالی بهش دست میده و اصلا برای جاده این موتر پیشنهاد نمیشه ، اگرم کارکرده میگیری تا 91کیفیت بهتری دارن ولی 91 ب بعد منتاژ ضعیف و لرزش زیادی دارن ! این از آپاچی...


پالس یو جی فور ( چراغ گرد یا کوسه ای ) ک رقیب اصلی آپاچی هست از مزایاش میتونی ب استحکام بیشتر در سرعت های بالا اشاره کرد ب طوری ک شما اگر از یک کامیون سنگین سبق بگیری موتورت ثابته ب خاطر آیرو دینامیک و البته وزن 147 کیلیویی موتور ، کیفیت انجین پالس ب مراتب از آپاچی بهتر و بیشتره و ی قول معروف سگ جوون تره ، لاستیک های پهن عقبش شرایط رو برای سفر های طولانی مدت و دور زدن تو پیچ های ناجوور شما رو کمک میکنه ، ظاهرش هم برمیگرده ب پولسار قدیم ک اصلت خودش رو حفظ کرده ، موتور فوق العاده نرم و مث آپاچی شما بعد از ی سواری طولانی مدت احساس خستگی نمیکنی و اما معایب ، ترمز عقب کاسه ای هست بر عکس آپاچی ، هندلینگ کند و پایین درون شهر ک آپاچی از این نظر سر تره ، سنگین بودن موتور و جا موندن شما در بین ماشین ها ک ب گزینه قبلی بر میگرده ...

در کل اگر شما موتور رو برای شهر و استفاده درون شهری میخوای من آپاچی رو پیشنهاد میکنم اما اگر شما مسیر های خارج شهری و جاده ای رو در نظر داری پالس بهترین گزینس

ممنون دوست عزیز فقط من دنده عوض کردن تو اپاچیو بلد نیستم باید چیکار کنم کسی از دوستام نه سوار شده نه داره تا 20روز دیگه میخرم واقعا نمیدونم چ کنم


Exel

26-06-1394, 01:56 قبل از ظهر

ممنون دوست عزیز فقط من دنده عوض کردن تو اپاچیو بلد نیستم باید چیکار کنم کسی از دوستام نه سوار شده نه داره تا 20روز دیگه میخرم واقعا نمیدونم چ کنم


نگرانی نداره برادر من ، جفت هم آپاچی هم پالس ، 1 یی پایین 4 تا بالا میخورن و خلاص کردنش هم دنده رو تا پایین ترین حد یعنی دنده یک میاری و خیلی آروم میزنی زیر پدال دنده تا خلاص شه و علامت N یعنی خلاص بصورت سبز رنگ دیده میشه


erfi.747

26-06-1394, 02:03 قبل از ظهر

ممنون دوست عزیز فقط من دنده عوض کردن تو اپاچیو بلد نیستم باید چیکار کنم کسی از دوستام نه سوار شده نه داره تا 20روز دیگه میخرم واقعا نمیدونم چ کنم
دوست عزیز هم پالس هم آپاچی 1 دنده پایین 4 دنده بالا هستند یعنی جای گیری دنده ها از پایین به بالا به این صورت هستش: دنده یک .. دنده خلاص .. دنده دو .. دنده سه .. دنده چهار .. دنده پنچ یعنی خلاص بین دنده 1 و دنده 2 واقع شده .. اینم به نکته های دوستمون اضافه کنم که موتور آپاچی یه خورده از پالس نرمتره ولی به نظر من برای استفاده روزمره درون شهر پالس مناسب تره چون دورن شهر اصطحلاک خیلی بالاتره پس موتور زودتر به خرج میافته پس چون پالس خرکارتره به نظر من گزینه ی مناسبی هستش .. قلقشم تو دو سه ماه دستت میاد .. اینم بگم که قطعات آپاچی یه مقدار از پالس گرون تره .. اما اگه شما استفاده ی روزمره نداری از موتور و واسه دور زدن و اینا میخوای چون قبلا هم tvs داشتی به نظرم آپاچی بگیری بهتره اما زیاد گازشو پر نکن حواستم به آبندی باشه .. :3:


Soheilsmart180

27-06-1394, 01:09 قبل از ظهر

دوست عزیز هم پالس هم آپاچی 1 دنده پایین 4 دنده بالا هستند یعنی جای گیری دنده ها از پایین به بالا به این صورت هستش: دنده یک .. دنده خلاص .. دنده دو .. دنده سه .. دنده چهار .. دنده پنچ یعنی خلاص بین دنده 1 و دنده 2 واقع شده .. اینم به نکته های دوستمون اضافه کنم که موتور آپاچی یه خورده از پالس نرمتره ولی به نظر من برای استفاده روزمره درون شهر پالس مناسب تره چون دورن شهر اصطحلاک خیلی بالاتره پس موتور زودتر به خرج میافته پس چون پالس خرکارتره به نظر من گزینه ی مناسبی هستش .. قلقشم تو دو سه ماه دستت میاد .. اینم بگم که قطعات آپاچی یه مقدار از پالس گرون تره .. اما اگه شما استفاده ی روزمره نداری از موتور و واسه دور زدن و اینا میخوای چون قبلا هم tvs داشتی به نظرم آپاچی بگیری بهتره اما زیاد گازشو پر نکن حواستم به آبندی باشه .. :3:

دستت درد نکنه :17:همین اپاچی میگیرم

- - - Updated - - -


نگرانی نداره برادر من ، جفت هم آپاچی هم پالس ، 1 یی پایین 4 تا بالا میخورن و خلاص کردنش هم دنده رو تا پایین ترین حد یعنی دنده یک میاری و خیلی آروم میزنی زیر پدال دنده تا خلاص شه و علامت N یعنی خلاص بصورت سبز رنگ دیده میشه

ممنون دمتون گرم همین پالس 180میگیرم