آموزشگاه ایران گواهی
irangovahi.fileon.ir

سوال امتهانهات ایین نامه اصلی

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 14 شهریور 1400 ساعت 17:09

آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی 99 – در ادامه قصد داریم به شما کمک کنیم تا بتوانید در این آزمون در بار اول قبول شوید.

آزمون آیین نامه اصلی pdf

دانلود نمونه سوال های آزمون آیین نامه اصلی PDF کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد. تصویر یکی از صفحات آزمون آیین نامه اصلی pdf در زیر قابل مشاهده است.

برای دانلود مجموعه نمونه سوال های کامل آزمون آیین نامه اصلی سال 99 به صورت PDF بر روی دکمه زیر کلیک کنید. با خواندن این سوال ها احتمال قبولیتون نزدیک به 100 درصد است.


آیا آزمون آیین نامه اصلی 99 نسبت به سال های گذشته تفاوتی داشته است؟

در نظر داشته باشید که همیشه سوال های آزمون بروز رسانی می شوند و حتی ممکن است در یک سال چندین بار سوالات تغییر کنند. بنابراین حتما در سال 99 با سوالات جدید تری نسبت به گذشته روبرو خواهید شد.

به همین علت همواره باید جدیدترین سوال های آزمون آیین نامه اصلی را بخوانید.

آزمون آیین نامه اصلی آنلاین

بسیاری از افراد به دنبال آزمون آیین نامه اصلی آنلاین هستند که خود را به صورت آنلاین مورد ارزیابی قرار بدهند و بتوانند پاسخ درست و نمره خود را به صورت آنلاین ببینند.

اما نکته بسیار مهم این است که شیوه سوال ها که pdf باشد و یا آنلاین مهم نیست بلکه چیزی که مهم است این است که نمونه سوال ها جدید باشند.

متاسفانه بسیاری از آزمون های آنلاین که درحال حاضر در اینترنت وجود دارند، دارای سوالات قدیمی می باشند که خواندن آن ها جز اتلاف وقت چیز دیگری برای شما نخواهد داشت.

بسیاری از آزمون های آنلاین موجود در حال حاضر ویرایش نمی شوند و سازنده ی آن ها یکبار آن ها را نوشته و دیگر هیچ ویرایش و بروز رسانی نشده که این باعث می شود فرد نتواند نتیجه مطلوب را بگیرد.

بنابراین ما پیشنهاد می کنیم بجای اینکه اصرار داشته باشید آزمون آیین نامه اصلی آنلاین باشد یا غیر آنلاین به دنبال این باشید که جدید ترین سوال ها را بخوانید.

آیا سوال های آزمون آیین نامه اصلی شهرهای مختلف فرق میکنند؟

خیر

بسیاری از افراد فکر میکنند مثلا سوال های آزمون آیین نامه اصلی تهران با اصفهان فرق می کند.

اما سوال های امتحانی شما هیچ ربطی به محل سکونت شما و آموزشگاه رانندگی شما ندارد.

کتاب آیین نامه هم بخونیم یا فقط نمونه سوال؟

ببینید بهترین کار این است که هم نمونه سوال ها را بخوانید و هم کتاب جدید آیین نامه راهنمایی و رانندگی.

مخصوصا مفاهیم تابلوهای راهنمایی و رانندگی را حتما از روی کتاب نیز بخوانید. ولی قطعا مطالعه جدید ترین نمونه سوال های آزمون آیین نامه اصلی بسیار اثر گذار است.

توصیه می کنیم حتما وقت کافی را برای مطالعه نمونه سوال ها بگذارید.

سوالات فنی چالشی بزرگ برای آزمون آیین نامه اصلی

یکی از بزرگ ترین مشکل افرادی که آزمون آیین نامه اصلی می دهند، سوال فنی است. سوالات فنی کمی متفاوت با بقیه بخش ها می باشد.

این سوال ها بسیار حفظی هستند چرا که شما باید دوره ها زمانی را دقیق حفظ کنید و تعریف یک سری اصطلاحات تخصصی فنی خودرو را حفظ باشید.

در بسته نمونه سوال های آزمون آیین نامه اصلی PDF سایت soal-aeennameh.com انواع این سوال ها آورده شده است و شما با خیال راحت می توانید خودتان را برای رویارویی با این سوال ها آماده نمایید.

آزمون آیین نامه مقدماتی دیگر وجود ندارد!

قبلا افراد برای گرفتن گواهینامه رانندگی باید علاوه بر آزمون آیین نامه اصلی در آزمون آیین نامه مقدماتی هم قبول می شدند. ولی دیگر این امتحان حذف شده است و متقاضیان فقط یک آزمون کتبی دارند.

چرا در بار اول در آزمون آیین نامه اصلی قبول نمی شویم؟

علت این که چرا شما در بار اول در این آزمون قبول نمی شوید را می توان به چند بخش تقسیم بندی کرد:

۱- عدم تسلط بر نمونه سوال ها:

شاید بتوان مهم ترین دلیل شکست و مردودی در آزمون را عدم آشنایی و مطالعه نمونه سوال دانست.

اگر شما از افرادی که در کلاس آیین نامه خودتان هستند و در آزمون قبول شدند بپرسید که چگونه توانستی قبول شوی؟ حتما به شما خواهند گفت که مثلا من این نمونه سوالات را خواندم.

البته همین طور که قبلا هم اشاره کردیم هر نمونه سوالی نمی تواند مفید باشد و حتی برخی از سوالات قدیمی می تواند مضر نیز باشد. چون شما با خواندن سوالات قدیمی وقت خودتان را تلف می کنید و نمی توانید وقت کافی را برروی سوال جدید و معتبر بگذارید.

۲- عدم تسلط بر مفاهیم تابلو های راهنمایی و رانندگی

تابلو های یکی از مهم ترین بخش های کتاب آیین نامه است. حتما در آزمون خود، از بخش تابلو های سوال خواهید داشت. بخش زیادی از آزمون شما را سوال های تابلوهای راهنمایی و رانندگی در برمی گیرد.

شدیدا توصیه می کنیم تابلو ها را چند بار بخوانید و از خود تست بگیرید و تا زمانی که اطمینان حاصل نکردید که آیا کامل یاد گرفته اید یا خیر آن را رها نکنید. چون میتوان کلید موفقیت شما باشد.

۳- سوالات فنی را بیشتر بخوانید

همین طور که اشاره شد سوال های فنی متفاوت هستند و سخت تر از بقیه بخش ها می باشند. بسیاری از افراد که در آزمون آیین نامه اصلی مردود می شوند بخاطر پاسخ های اشتباه آن ها به این سوال است.

مطالب مرتبط زیر را نیز مطالعه کنید:

https://bit.ly/36UMxQU

در پایان باید بگوییم زیاد نگران آزمون آیین نامه اصلی نباشید. با مطالعه نمونه سوال های جدید می توانید در این آزمون موفق شوید.