آموزشگاه گواهینامه ویژه تهران
نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 08 آذر 1400 ساعت 23:38
برنامه آزمون عملی پایه یکم و دوم برابر نوبت از ردیف ۱ الی ۴ در سه ماهه سوم سال ۱۳۹۹ مجتمع آموزش رانندگی یاوران نظم
برنامه آزمون عملی پایهیکم و دوم
??????
ردیف ۱ و ۲ | ردیف ۳ و ۴ |
۹۹/۰۷/۱۳ | ۹۹/۰۷/۰۶ |
۹۹/۰۷/۲۷ | ۹۹/۰۷/۲۰ |
۹۹/۰۸/۱۸ | ۹۹/۰۸/۱۱ |
۹۹/۰۹/۰۲ | ۹۹/۰۸/۲۵ |
۹۹/۰۹/۱۶ | ۹۹/۰۹/۰۹ |
۹۹/۰۹/۳۰ | ۹۹/۰۹/۲۳ |
در روز آزمون همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی الزامی است.
آموزشگاه پایه یکم؛آموزشگاه پایه دوم؛آموزشگاه پایه سوم؛آموزشگاه موتور سیکلت؛آموزشگاه لیفتراک
همراه داشتن کلاه ایمنی برای موتور سواران هنگام ورود به آموزشگاه الزامی است.
- زمان ثبت نام همه روزه از ساعت ۰۸:۰۰ لغایت ۱۶:۰۰
- مدارک لازم برای هرنوع گواهینامه:
- همراه داشتن اصل شناسنامه،اصل کارت ملی
- ۸ قطعه عکس ۴×۳ رنگی زمینه سفید (بدون عینک،کراوات)
- کلاسهای آیین نامه مطابق هماهنگی متقاضی تعیین ساعت میگردد وهمچنین برنامههای مهارت عملی آموزشی برای متقاضیان پایه یکم، دوم و ویژه مطابق هماهنگی متقاضی تعیین وقت میگردد.
مژده:ثبت نام انواع گواهینامه ویژه آغاز شد
گواهینامه ویژه انواع وسایل نقلیه عمرانی ، صنعتی ،کشاورزی وکارگاهی مانند: بیل مکانیکی، گریدر، لودر، لیفتراک
- سن متقاضی ۲۳ سال تمام باشد.
- اصل شناسنامه عکسدار و کارت ملی
- ۸ قطعه عکس ۴*۳ (تمام رخ جدید با زمینه روشن – بدون کلاه و کراوات ولباس نظامی)
- اصل گواهینامه
نوع گواهینامه هزینه ثبت نام موتور سیکلت ۳۲۸/۰۰۰ تومان پایه سوم(سواری) ۱/۲۴۶/۴۰۰ تومان پایه دوم ۱/۳۵۲/۰۰۰ تومان پایه یکم ۱/۵۶۸/۰۰۰ تومان ویژه ۱/۱۵۴/۰۰۰ تومان
منوچهر مرادزاده(قائم مقام)
علی حسنوند(مدیریت)
امیر رختدار
مربی پایه یک و دو
سیروس کوهی
مربی پایه یک و دو
سیاووش جلالی مهر
مربی موتور سیکلت
قاسم خادم حسینی
مربی پایه سوم
حسین حسن پور(مربی پایه یکم و دوم)
احمد رشیدی خالدی
شناخت نقاط کور اتومبیل از دید راننده
بهمن ۱۴, ۱۳۹۸
هنگامی که راننده پشت فرمان قرار گرفته بسته به میزان قد و قامت راننده بعضی از قسمتهای اطراف اتومبیل خود را نمی تواند ببیند که به آن نقاط کور اتومبیل…
اعمال قبل از حرکت یا صکادرات
بهمن ۱۴, ۱۳۹۸
وقتی در داخل اتومبیل و پشت فرمان قرار گرفتیم بایستی قبل از حرککت دادن اتومبیل کارهای ذیل را انجام دهیم: اعمال قبل از حرکت یا صکادرات: ص: صندلی را تنظیم…
بهترین حالت گرفتن فرمان
بهمن ۱۴, ۱۳۹۸
پس از یک رانندگی طولانی دستها و بازوهای ما کمتر خسته می شود. پس از گذشت چند ماه یا سال از رانندگی استیل بدن ما به هم نمی خورد (کسانی…