روشن نشدن ماشین بعد از موتورشویی پراید
نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 25 اسفند 1399 ساعت 11:37
مباحث مربوط به مدلهای مختلف پراید (صندوقدار، هاچبک، 141، 132 و 111 ، 131 و...)
سلام
آقا مارفتیم بنا به توصیه دوستان با این اسپری های همه کاره هست که باهاش خونه تکونی میکنن، مارکشم فکر کنم اتک بود ، موتورو شستیم.
کاملا هم دقت کردم که روی دینام و اون سه تا فیوز سیمی نپاشه.
بعدشم هم با دستمال خیس پاکش کردم هم گذاشتم 1 ساعت خودش خشک شد.
ولی حالا..................
حالا من چیکار کنم حالا من چیکار کنم حالا من چیکار کنم و...
وقتی استارت میزنم انگار دارم هندل میزنم.عین تراکتور.یدونه میزنه 1 ثانیه بعدش یکی دیگه.تقریبا مثل ماشین کاربراتوری مدل 52.
البته رفتم جای اون 3 تا سیم فیوزو یه بار عوض کردم.یه بار درست استارت زد.ولی دوباره خراب شد.البته ماشین روشن میشه.
بعدشم سرعت شیشه بالابرا هم کم شده بود ولی بعدش درست شد.وسایل برقی ماشین هم خوب کار میکنن.
حالا من چیکار کنم.حالا من چیکار کنم.حالا من چیکار کنم.حالا من چیکار کنم.
دوستان یادم میاد قبلا یه تاپیک در مورد شستن موتور داشتیم ولی پیداش نکردم.لطفا دعوا نفرمائید و به دادم برسید
تو در دلکو ها یا تو وایرات آب نرفته؟
dexter118 نوشته شده:تو در دلکو ها یا تو وایرات آب نرفته؟
نمیدونم.
چطوری میشه چک کرد؟
انژکتوریه ها؟دلکو؟
پراید انژکتوری هم دلکو داره سنسوره میل لنگشم تو دلکوش هست
در دلکو رو باز کنین با دستمال توشو خشک کنین
dexter118 نوشته شده:پراید انژکتوری هم دلکو داره سنسوره میل لنگشم تو دلکوش هست
در دلکو رو باز کنین با دستمال توشو خشک کنین
میشه دقیقا بگی کجاست این دلکو؟وچجوری باز میشه؟با کوئل دویل فرق داره؟
منظور dexter118 عزيز همان دلكو هست كه در سيستم انژكتوري kiaبه كار رفته و در مدلهاي قبل از 83 نصب شده. سيستم انژكتوري ساژم جديدتر بوده كه دلكو نداره و و آن قطعه اي كه شبيه دلكو هست كويل دوبل هست. در هر حال احتمالا داخل مدار همين قطعه آب نفوذ كرده و سيستم جرقه مختل شده .بهتره تمام كانكتورهاي رله دوبل و كوئلها را جدا كرده و با هواي فشرده خشك كنيد.قبلش حتما كابل منفي باطري را جدا كنيد
HAMID
instagram:OGHAB_engine_service
عقاب نوشته شده:منظور dexter118 عزيز همان دلكو هست كه در سيستم انژكتوري kiaبه كار رفته و در مدلهاي قبل از 83 نصب شده. سيستم انژكتوري ساژم جديدتر بوده كه دلكو نداره و و آن قطعه اي كه شبيه دلكو هست كويل دوبل هست. در هر حال احتمالا داخل مدار همين قطعه آب نفوذ كرده و سيستم جرقه مختل شده .بهتره تمام كانكتورهاي رله دوبل و كوئلها را جدا كرده و با هواي فشرده خشك كنيد.قبلش حتما كابل منفي باطري را جدا كنيد
انژکتورم ساژمه.مگه اونجا راه ورود آب داره؟
پس آژ سیم فیوز و دینام که نیست؟نه؟
باید داخل کوئل دوبل رو هم باز کنم؟بلد نیستم که.................
حالا من چیکار کنم.حالا من چیکار کنم.حالا من چیکار کنم.حالا من چیکار کنم........
تماس:
یکشنبه 3 خرداد 1388, 10:17 am
دوست عزیز مطمئنید شمع و وایرا از آب در امان بودن؟
معمولا شمع و وایرا عامل اصلی و ساده ی این اتفاق هستن ..
بهتره حتما با دقت چک کنید (اگه نکردید)
چهارشنبه 6 خرداد 1388, 7:55 am
Dixel نوشته شده:
دوست عزیز مطمئنید شمع و وایرا از آب در امان بودن؟
معمولا شمع و وایرا عامل اصلی و ساده ی این اتفاق هستن ..
بهتره حتما با دقت چک کنید (اگه نکردید)
نه نشد.
بردم یه برق کار نگاش کرد گفت از استارتته و ربطی به شستن نداشته.استارتو باز کرد و تعمیر کرد و بست یه کم بهتر شد ولی کامل درست نشد.
در ضمن یه صدایی هست که مال پمپ بنزینه که از توی باک میاد، احساس میکنم یه کم ضعیفتر شده.
نظرت چیه؟
تماس:
پنجشنبه 7 خرداد 1388, 2:42 am
milad.s نوشته شده:Dixel نوشته شده:
دوست عزیز مطمئنید شمع و وایرا از آب در امان بودن؟
معمولا شمع و وایرا عامل اصلی و ساده ی این اتفاق هستن ..
بهتره حتما با دقت چک کنید (اگه نکردید)
نه نشد.
بردم یه برق کار نگاش کرد گفت از استارتته و ربطی به شستن نداشته.استارتو باز کرد و تعمیر کرد و بست یه کم بهتر شد ولی کامل درست نشد.
در ضمن یه صدایی هست که مال پمپ بنزینه که از توی باک میاد، احساس میکنم یه کم ضعیفتر شده.
نظرت چیه؟
البته فکر نمی کنم به این مشکل حال حاضر مربوط باشه صدای پمپ بنزین .. اگه موقع حرکت ریپ نمیزنه مشکلی نداره..