آموزشگاه ایران گواهی
irangovahi.fileon.ir

آموزشگاه رانندگی وارنا قرچک

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 06 آذر 1400 ساعت 13:01

آموزشگاه رانندگی وارنا قرچک

آموزشگاه رانندگی وارنا (آموزشگاه رانندگی) در قرچک و بلوار امام خمینی واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی پاساژ مهدی و همچنین داروخانه شبانه روزی دکتر احدپور، بیمه ایران نمایندگی پورقاسمی، حمام عمومی، پخش لوازم جلوبندی و گل فروشی پاییزه قرار گرفته است.



آدرس، اطلاعات و شماره تماس و موقعیت مکانی این مکان آخرین بار توسط فرزاد (پیشاهنگ نشان) در تاریخ چهارشنبه 19 شهریور ماه 1399 در اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان بررسی و به‌روز شده‌اند. (چنانچه در اطلاعات ثبت‌شده یا موقعیت جغرافیایی آموزشگاه رانندگی وارنا قرچک اشکالی مشاهده کردید می‌توانید از طریق اپلیکیشن نشان نسبت به گزارش این اشکال اقدام کنید تا پس از بررسی نسبت به اصلاح آن اقدام شود)

آموزشگاه رانندگی وارنا Varna driving school رانندگی آموزشگاه

آخرین بروزرسانی: چهارشنبه 19 شهریور ماه 1399

کاربر گرامی،
اطلاعات درج‌شده در مورد آموزشگاه رانندگی وارنا قرچک در این صفحه براساس اطلاعات موجود در نقشه و مسیریاب نشان می‌باشد. لطفاً برای تماس با مالک یا دست‌اندرکاران مجموعه فوق از اطلاعات تماس مندرج در اطلاعات بالا استفاده کنید. اطلاعات تماسی که در انتهای این صفحه آورده شده‌اند مربوط به اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان بوده و ارتباطی با مجموعه آموزشگاه رانندگی وارنا قرچک ندارد.


منبع: neshan.org