آموزشگاه ایران گواهی
irangovahi.fileon.ir

آموزشگاه رانندگی پایه یک گناباد

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 11 اسفند 1400 ساعت 12:41

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد میرثانی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح اولین آموزشگاه رانندگی پایه یک و دو جدید استان در گناباد كه با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد اظهار کرد: درحال حاضر اين آموزشگاه در سطح کشور و استان اولین آموزشگاهی است که گواهینامه های جدید پایه دو و یک را آموزش می دهد.

رئیس نخستین آموزشگاه رانندگی پایه یک و دو جدید خراسان رضوی افزود: کارهای اجرایی این آموزشگاه از 2 سال قبل شروع شده و با پیگیریهای مستمر مسئولین شهرستان مجوز راه اندازی این آموزشگاه صادر شد.

میرثانی گفت: ساختمان اداری این آموزشگاه در خیابان سعدی و محل آموزش عملی آن در گردنه های کلات با 6 دستگاه خودرو سنگین و هزینه بالغ بر 800 میلیون تومان ایجاد شده است.

وی بیان کرد: در فاز اول این آموزشگاه تعداد 20 نفر و در فازهای بعدی 20 نفر دیگر بطور مستقیم مشغول بکار هستند و این آموزشگاه علاوه بر شهرستان گناباد به شهرهای همجوار نیز خدمات دهی می کند.

رئیس نخستین آموزشگاه رانندگی پایه یک و دو جدید خراسان رضوی افزود: در این آموزشگاه 16 ساعت آموزش آئین نامه، 6 ساعت مسائل فنی خودرو، 24 ساعت آموزش عملی که 12 ساعت آن مخصوص اتوبوس و 12 ساعت آن ویژه کامیون می باشد به متقاضیان ارائه می گردد.

سروان موسی آبادی، رئیس راهنمایی و رانندگی گناباد نيز در ادامه مراسم اظهار کرد: هدف از راه اندازی این آموزشگاه ارتقاء فرهنگ ترافیکی است.

رئیس راهنمایی و رانندگی گناباد افزود: در روش جدید گواهینامه های رانندگی پایه دو 10 ساله صادر و گواهی نامه های قدیم ب.1 ، ب.2 و ب.3 جمع آوری می شود.

آبادی گفت: آموزش رانندگی در آموزشگاه انجام و آزمایش توسط راهنمایی و رانندگی انجام خواهد شد.

وي افزود: در این آموزشگاه که برای اولین بار در سطح استان راه اندازی شده تمام گواهینامه های معتبر که در مرکز استان صادر می شود در این مرکز هم ارائه می شود.


منبع: www.mehrnews.com