آموزشگاه ایران گواهی
irangovahi.fileon.ir

ثبت نام تپسی

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 21 دی 1399 ساعت 20:44

اگر می‌خواهید به جمع رانندگان تپ‌سی بپیوندید، کمتر از ۱۰ دقیقه زمان و چند کلیک کافی است تا ثبت‌نام شوید و فعالیت خود را به عنوان راننده تپ‌سی شروع کنید.
تپ‌سی پیشگام “جابه‌جایی هوشمندانه‌تر” است این یعنی که همواره تلاش می‌کند تا راه رسیدن رانندگان و مسافران به یکدیگر را از همیشه ساده‌تر ‌کند. پس اگر یک خودرو دارید و به دنبال کسب درآمد بیشتر به صورت روزانه هستید، نگران دردسرهای ثبت‌نام در تپ‌سی نباشید.
شما می‌توانید بدون هیچ نیازی به مراجعه حضوری و فقط با فشردن چند دکمه در جمع سفیران تپ‌سی (رانندگان) ثبت نام کنید و خیلی سریع اولین سفرتان را به مقصد برسانید.
این یکی از مزایای ویژه و البته اختصاصی تپ‌سی است که به شما این امکان را می‌دهد تا در کمترین زمان و به آسان‌ترین روش، فعالیت خود را به عنوان یک سفیر (راننده) آغاز کنید.

چطور آنلاین، راننده تپ‌سی شویم؟

دکمه ثبت نام زیر را فشار دهید تا صفحه ثبت نام آنلاین تپ‌سی برای شما باز شود.

ثبت نام آنلاین راننده تپ‌سی در ادامه، کار ساده است؛ وارد کردن مشخصات، ارسال تصویر از مدارک شناسایی خود و خودرو و احراز هویت.


بعد از ثبت نام، همکاران ما خیلی سریع مدارک شما را بررسی می‌کنند و حسابتان فعال می‌شود، به همین سادگی شما عضوی از خانواده ۱۰ میلیونی تپ‌سی هستید!

دانلود برنامه تپ‌سی راننده برای اندروید و iOS

بعد از اینکه به صورت آنلاین در تپ‌سی ثبت نام کردید، برنامه تپ‌سی راننده را نصب کنید و آماده اولین سفر شوید.

نصب تپ‌سی سفیران iOSنصب تپ‌سی سفیران اندروید

مزایای اختصاصی برای رانندگان تپ‌سی

می‌دانید چرا درآمد تپ‌سی برای رانندگان بهتر است؟ بیایید نگاهی به ویژگی‌های اختصاصی تپ‌سی برای سفیران بیاندازیم.

تسویه اعتبار در لحظه

حتما می‌دانید که در تاکسی‌های اینترنتی کرایه می‌تواند به صورت نقدی یا اعتباری پرداخت شود. در تپ‌سی تمام پرداخت‌های اعتباری هم درست مثل پرداخت نقدی “در لحظه” در جیبتان است!
کافی است “تنظیمات تسویه اعتبار” خود را روی حالت “در لحظه” قرار دهید، تا هر زمانی که خواستید فقط با لمس یک دکمه، اعتبار بدون معطلی وارد حساب بانکی‌تان شود.
این یعنی رانندگان تپ‌سی در هر زمانی حتی تعطیلات می‌توانند اعتبارشان را به پول نقد تبدیل کنند.

مقصد دلخواه

اگر رانندگی شغل تمام وقت شما نیست، باز هم تپ‌سی در جمع رانندگان خود برای شما جا دارد. در هر مسیری می‌توانید یک همسفر داشته باشید و تنها نروید.
مقصد خود را در تپ‌سی مشخص کنید تا به شما یک مسافر هم مسیر داده شود و در تمام رفت و آمدهای روزمره خودتان، مثلا از محل کار به خانه یا برعکس، درآمد به دست آورید.
اگر هم راننده تمام وقت تپ‌سی هستید چه چیز بهتر از اینکه بدانید هرگز خالی به خانه برنمی‌گردید. برای اطلاعات بیشتر، مطلب «مقصد دلخواه، قابلیت جدید تپ‌سی در خدمت سفیران» را ببینید.

حرفه‌ای‌های تپ‌سی با مزایای بیشتر

از لاستیک به نرخ دولتی تا قطعات یدکی، روغن و …. همگی مزایای تپ‌سی برای قدردانی از رانندگانی است که با کیفیت‌ترین سفرها را به مقصد می‌رسانند.
در انجمن حرفه‌ای‌های تپ‌سی، قرار است همه سفیرانی که بالای ۹ امتیاز دارند از این مزایای ویژه و تخفیف‌های کاربردی بهره‌مند شوند.
برای آنکه در این انجمن باشید و مزایای ویژه بگیرید انجام سفرهای باکیفیت با تپ‌سی تنها شرط است!

درآمد پایدار و طرح‌های تشویقی

فرقی نمی‌کند به طور ثابت به عنوان راننده تپ‌سی فعالیت کنید یا کار در تپ‌سی شغل دومتان باشد، هر زمانی که تپ‌سی را روشن کنید سفرهای پرسود در انتظار شما است. قیمت‌های منصفانه‌تر و به صرفه‌تر، سفرهای بیشتر و مداوم و البته طرح‌های تشویقی متنوع یعنی تپ‌سی یک راه مطمئن برای داشتن درآمد پایدار روزانه است.

تپ‌سی لاین

تپ‌سی لاین یکی دیگر از امکانات اختصاصی تپ‌سی است که به شما اجازه می‌دهد دو مسافر هم مسیر را همزمان به مقصد برسانید.
در تپ‌سی لاین مسافرانی که مقصدهای مشابه داشته باشند با هم همسفر می‌شوند و شما در واقع با طی یک مسیر دو مسافر را می‌رسانید و درآمدتان نسبت به یک سفر عادی مشابه تا ۴۰ درصد و حتی بیشتر افزایش می‌یابد.
بعد از خواندن مزایا و ویژگی‌های خاص تپ‌سی، اگر شما هم حالا فکر می‌کنید تپ‌سی می‌تواند منبع مناسب و هوشمندانه‌ای برای داشتن درآمد بیشتر باشد دست به موبایل شوید، روی دکمه ثبت نام در زیر کلیک کنید و بعد وارد خانواده بزرگ سفیران تپ‌سی شوید، منتظر شما هستیم!
ثبت نام غیرحضوری راننده تپ‌سی