آموزشگاه ایران گواهی
irangovahi.fileon.ir

آموزشگاه رانندگی محمد پاکدشت

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 09 اسفند 1400 ساعت 17:18

در این قسمت آدرس و تلفن آموزشگاه های رانندگی پاکدشت را درج کرده ام که امیدوارم برای شما مفید واقع شود.
شما از کدام آموزشگاه برای گرفتن گواهینامه راضی بودید؟ می توانید نظر خود را زیر همین پست، برای ما ارسال کنید.

آموزشگاه رانندگی امیر

آموزشگاه رانندگی محسن

آموزشگاه رانندگی محمد

آموزشگاه رانندگی ستاره

آموزشگاه رانندگی پردیس

از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان، گرفتن گواهینامه رانندگی، یکی از شاخ غول هایی است که در طول زندگی شکسته ام.وقتی حدودا سه سال پیش تصمیم به گرفتن گواهینامه گرفتم، نظر دوستان و اطرافیانم را در خصوص معرفی یک آموزشگاه رانندگی خوب  در پاکدشت جویا شدم.
خب من شاغل بودم و باید کلاس هایم را جوری تنظیم می کردم که بعد از پایان ساعت کاری در کلاس ها حاضر شوم. برای اولین بار به یکی از آموزشگاه های رانندگی پاکدشت مراجعه کرده و برای گرفتن گواهینامه ثبت نام کردم، بعد از اتمام کلاس های آئین نامه نوبت به آزمون مقدماتی رسید ولی با وجود این که در طول دوره تحصیل جزء گروه درسخوان ها بودم در این آزمون مردود شدم.آزمون ها حدود ساعت 8 صبح بود و این خبر برای منی که به سختی می توانستم مرخصی بگیرم خبر چندان خوشایندی نبود.
بالاخره بار سوم در این آزمون قبول شدم و راهی کلاس های شهری شدم. من قبل از اولین جلسه شهری تا به حال رانندگی نکرده بودم و حتی محل دقیق کلاچ و ترمز ماشین نمی دانستم، ساعت کلاس ها را طوری هماهنگ کرده بودم که درست بعد از پایان یه روز کاری سخت و طاقت فرسا آن هم در گرمای شدید تابستان و تشنگی و گرسنگی روزه و ماه رمضان آغاز می شد .
همه این ها برای این که در زمان کلاس ها هوش و حواس کافی نداشته باشم و مربی هم خیلی از کیفیت آموزش راضی نباشد کافی بود!
بالاخره بعد از یک بار مردود شدن در آزمون شهری و بعد از تمرین های بسیار برای بار دوم در این آزمون قبول و موفقیت به گرفتن گواهینامه رانندگی شدم.

برای دادن امتیاز به نوشته، روی ستاره های 1 تا 5 کلیک کنید!

[تعداد: 2   میانگین: 3/5]


منبع: pakdashtweb.ir