آموزشگاه ایران گواهی
irangovahi.fileon.ir

دانلود نرم افزار یاس برای اندروید

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 29 اسفند 1401 ساعت 20:17

دانلود بازی HellSign برای PC

دانلود بازی HellSign برای کامپیوتر

| بازی نشانه‌های جهنم |

| نسخه CODEX |

HellSign بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، ماجرایی و نقش‌آفرینی می باشد که در سال 2021 توسط Ballistic Interactive ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان آماده کرده‌ایم، تجربه‌ای جذاب و واقع‌گرایانه از وحشت‌های زندگی پس از مرگ است که در یک شهر کوچک به تصویر کشیده می‌شود. به عنوان یک شکارچی، شما باید ماموریت‌های پیش روی خود را انجام دهید و البته به یاد داشته باشید که یک شکارچی هوشیار، همیشه باید آماده باشید. وظیفه شما در بازی این است که کابوس‌های خود را شکار کنید. به عنوان یک شکارچی، شما در واقع آخرین مرز دفاعی بین دنیای ما و موجودات وحشی هستد که در بیرون کمین کرده‌اند.

در انجام ماموریت‌ها همواره هوشیاری خود را حفظ کرده و با استفاده از تجربه خود، ابزارهای مختلف را برای شار هیولاها و ارواح خبیث مورد استفاده قرار دهید. داستان بازی، با بیدار شدن شخصیت اصلی از خواب آغاز می‌شود. او در همان ابتدا متوجه وجود یک نشانه بر روی دست خود می‌شود؛ نشانه‌ای که اطلاعی از آن نداشته و باید اکنون از اسرار آن رمزگشایی کند. در بازی یا باید بکشید و یا اینکه کشته شوید؛ نحوه شکار طعمه‌ها به خود شما بستگی دارد و می‌توانید این کار را با انواع مختلف اسلحه‌های موجود انجام دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی HellSign را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود بازی Devil Edge برای PC

دانلود بازی Devil Edge برای کامپیوتر

| بازی لبه شیاطین |

| نسخه Unleashed |

Devil Edge بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن ماجرایی می باشد که در سال 2021 توسط BluSped ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. این بازی کامپیوتری جدید، یک تجربه اکشن و ماجراجویانه است که قدرت‌هایی جادویی را در کنار مانور و مهارت یک شخصیت به تصویر می‌کشد. شما در این بازی باید کاراکتر خود را در محیط‌هایی مختلف هدایت کنید و با قدرت گرفتن از انواع مهارت‌ها، دشمنان خود را کنار بزنید. پس از اینکه جهان یک دوره صلح کوتاه را طی کرد، باری دیگر شیاطین قیام کرده و سایه‌ای تاریک را بر دنیا انداخته‌اند.

در داستان بازی آمده که کتاب مقدس جادویی برای مدتی طولانی گم شده بود. لئو، سال‌ها پس از ناپدید شدن پدرش، برای ماموریتی مهم به پا خواسته است. او در جستجوی کتاب مقدس و پدرش، رو در روی شیاطین قرار می‌گیرد و اکنون این شما هستید که باید این وظیفه را به انجام برسانید. او در سرزمین شیطان، به دنبال سرنخ‌هایی می‌گشت و به یادگیری جادوها می‌پرداخت. حال شما وظیفه دارید که در برابر لرد شیاطین ایستادگی کرده و ماموریت‌ها را به انجام برسانید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Devil Edge را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود HHD Device Monitoring Studio Ultimate 8.35.00.9398 – نرم افزار نظارت پورت ها و اتصالات سیستم

دانلود HHD Device Monitoring Studio Ultimate

| نرم افزار نظارت پورت ها و اتصالات سیستم |

HHD Device Monitoring Studio Ultimate 8.35.00.9398 نام نرم افزاری ساده و کم‌حجم، به منظور نظارت بر ترافیک پورت‌ها و اتصالات سیستم‌های کامپیوتری است. همانطور که می‌دانید، سیستم‌های کامپیوتری و ابزارهای متصل به آن، همچون یک سیستم کاملا منظم و سازمان‌دهی شده با یکدیگر کار می‌کنند. این بدان معناست که در هر لحظه، حجم بزرگی از انواع ترافیک‌ها و داده‌ها، در حال عبور از اتصالات و پورت‌های سریال، USB و … هستند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته‌ایم، قادر است به مانیتورینگ این داده‌ها پرداخته و ضمن تجزیه و تحلیل آنان، گزارشاتی کامل را از کلیه فعالیت‌ها برایتان به ثبت برساند.

وظیفه اصلی نرم افزار Device Monitoring Studio، آنالیز و بررسی داده‌ها و ترافیک‌های پورت سریال سیستم و همچنین نگهداری داده‌ها در هارد دیسک است. با نصب و راه‌اندازی ساده این نرم افزار، شما با رابط کاربری کامل و حرفه‌ای این نرم افزار مواجه می‌شوید که می‌ـواند انواع داده‌های در حال عبور از پورت‌های سریال، USB و یا حتی شبکه را تحت آنالیز و بررسی خود قرار دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار HHD Device Monitoring Studio Ultimate را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

دانلود بازی Plants vs Zombies 2 8.7.3 HD برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای اندروید

| دیتا + نسخه سکه بی نهایت |

Plants vs Zombies 2 8.7.3 HD سرانجام نسخه جدید و دوم بازی Plants vs Zombies 2 گیاهان علیه زامبی ها برای سیستم عامل آندروید توسط شرکت معروف Popcap منتشر شد. بازی Plants Vs Zombies 2 شما را به سفر در زمان های گذشته و آینده و همچنین تجربه ی در مناطقی همچون غرب وحشی و مصر و عصر دزدان دریایی دعوت می کند. گیمرها در این عنوان همچنین قادر خواهند بود تا در بین بازی به خرید آیتم ها و اشیا مورد نیاز خود از Crazy Dave نیز بپردازند.شما باید در بازی گیاهان علیه زامبی ها 2 با قرار دادن گیاهان در جای مناسب از پیشروی و تجاوز زامبی ها جلو گیری کنید. سالم نگه داشتن باغ در بهترین حالت دفاعی در برابر گروه کثیری از زامبی ها از وظایف اصلی شما است که باید به خوبی آن را انجام دهید.

در بازی گیاهان و زامبی ها 2 تغییرات چشمگیری داده شده است که باعث جذابیت بیشتر آن شده است. یکی از این تغییرات مهم بازی بهبود گرافیک آن است که به صورت چشمیگری عالی شده است. یکی دیگر از جذابیت های بازی , وجود نقشه های جدید است که در هریک از این نقشه ها زامبی ها ظاهری متفاوت دارند. همچنین این بازی در 9 روز اول انتشار خود حدود 25 میلیون بار دانلود شده است که میتوان گفت این رقم بی سابقه و چشمگیر است . پس اگر شما هم از علاقه مندان به بازی گیاهان در مقابل زامبی ها هستید هم اکنون میتوانید آخرین ورژن بازی Plants vs Zombies 2 را برای آندروید با لینک مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود بازی Last Day on Earth Survival 1.17.9 – آخرین روز بر روی زمین برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Last Day on Earth Survival برای اندروید

| بازی آخرین روز بر روی زمین برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

Last Day on Earth Survival 1.17.9 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Kefir است. آخرین روز بر روی کره زمین است و همه چیز به سمت نابودی پیش‌روی می‌کند. بازماندگان فقط برای یک هدف تلاش می‌کنند: زنده ماندن! دیگر هیچ چیزی به اندازه حفظ جان اهمیت نداشته و افراد، تامین آب و غذای خود را به عنوان اصلی‌ترین هدف خود می‌شناسند. هیچ جایی برای ادامه دوستی‌ها و دوست داشتن‌ها باقی نمانده و هرکس برای حفظ جان خود به سختی تلاش می‌کند. زمانی که آخرالزمان بر جای جای زمین سایه می‌افکند، شما به عنوان یکی از بازماندگان این واقعه، با اسلحه‌ای کشنده به نبرد با مهاجمین مشغول هستید.

این بازی در سال 2027 میلادی به تصویر کشیده می‌شود، جایی که شیوع بیماری زامبی‌ها منجر به کشتار جمعیت بزرگی از انسان‌ها گردیده است. زندگی از مردم فاصله گرفته و افراد با ابتلا به ویروس زامبی‌، برای کشتار هم‌نوعان خود برمی‌خیزند. شما می‌توانید برای بقا در چنین دنیایی، به صورت تک نفره عمل کرده و یا با سایر انسان‌ها متحد شده و برای کشتار هرچه بیشتر مهاجمین آخرالزمان تلاش کنید. هم اکنون می توانید بازی Last Day on Earth Survival را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود Brave Browser 1.20.110 x86/x64 Win/Mac/Portable – مرورگر اینترنتی امن و سریع برای ویندوز

دانلود Brave

| مرورگر اینترنتی امن و سریع برای ویندوز |

Brave 1.20.110 x86/x64 Win/Mac/Portable نام یک مرورگر اینترنتی امن و قدرتمند است که کاربر را قادر می‌سازد تا در فضای وب یک تجربه امن و سریع را تجربه کند. این روزها، فضای وب و فعالیت در آن به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نیست. خطراتی که ممکن است متوجه یک کاربر مبتدی باشد، بسیار پیچیده‌تر از آن است که بتوان آن را تصور کرد. در همین راستا، شرکت‌های نرم افزاری تاکنون انواع مختلفی از ابزارهای امنیتی را ارائه کرده‌اند که تا حد بسیاری از وقوع خطرات و تهدیدات امنیتی در فضای اینترنت جلوگیری می‌کند. اما آیا تمام این موارد به خودی خود برای تامین امنیت کاربر در هنگام مرور در صفحات وب کافی هستند؟ مطلقا خیر! بخش مهمی از این مسئله، به کاربر و نحوه فعالیت او بستگی دارد. از طرفی، امروزه تبلیغات اینترنتی به یک بخش جدانشدنی از دنیای اینترنت تبدیل شده‌اند. برخی از تبلیغات اینترنتی، این امکان را دارا هستند که اطلاعاتی از محل زندگی کاربر و علایق او را جمع‌آوری و به مرکز داده خود منتقل کنند. بدین ترتیب، باید این نکته را مدنظر قرار داد که فعالیت در این فضا، نیازمند دقت، احتیاط و ابزار مخصوص امنیتی است.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، یک مرورگر اینترنتی امن و فوق سریع است که ضمن حذف کردن تبلیغات مزاحم اینترنتی، تا حد بسیاری در حفاظت از حریم خصوصی کاربر در فضای وب می‌کوشد. این نرم افزار، نه تنها می‌تواند از امکان جاسوسی کاربر توسط ابزارهای مخرب جلوگیری کند، همچنین قادر است با حذف کامل تبلیغات از صفحات اینترنتی، در مصرف دیتای اینترنت نیز صرفه‌‌جویی کرده و هزینه‌های کاربر را کاهش دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار Brave Browser را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود Tenorshare UltData Windows 7.4.1.0 – نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

دانلود Tenorshare UltData Windows

| نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده |

Tenorshare UltData Windows 7.4.1.0 نام نرم افزاری است که می‌تواند با یک اسکن عمیق از حافظه سیستم، اطلاعات حذف شده کاربر را با سرعت بسیار بالایی بازگردانی کند. اگر شما هم به تازگی با یک فاجعه از دست دادن اطلاعات شخصی در کامپیوتر مواجه شده‌اید، ما برایتان یک راهکار مناسب و عالی را برای بازگردانی اطلاعات در نظر گرفته‌ایم. با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید اطلاعات حذف شده خود را تنها با چند کلیک ساده بازگردانی کرده و پس از مشاهده نتایج، به صورت انتخابی فایل‌ها را ذخیره کنید.

برای این نرم افزار فرق چندانی نمی‌کند که شما اطلاعات دیجیتالی خود را طی چه مراحلی از دست داده باشید. به عنوان مثال، ممکن است تصاویر شما به دلیل فرمت کردن یک درایو از دست رفته و یا اینکه به صورت تصادفی توسط خودتان پاک شده‌ باشند. در هر صورت، این برنامه می‌تواند اطلاعات حذف شده شما را با بالاترین درصد موفقیت برایتان بازگردانی کند. این برنامه از انواع حافظه‌های ذخیره‌سازی در ویندوز پشتیبانی کامل داشته و این امکان را مهیا می‌سازد تا بتوانید بدون هیچگونه محدودیتی و تنها با چند کلیک ساده، اطلاعات حذف شده را بازگردانی کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Tenorshare UltData Windows را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود بازی Sniper 3D Assassin 3.27.3 – تک تیرانداز برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Sniper 3D Assassin برای اندروید

| بازی تک تیرانداز اندروید + نسخه بی نهایت |

Sniper 3D Assassin 3.27.3 نام یک بازی جدید در سبک تیرانداز و به طور دقیق تک تیراندازی ، برای دوست داران اسلحه های اسنایپر است. روند بازی در اسنایپر 3 بعدی بسیار ساده است ، ناشنه گیری کنید و آدم ها بد را بکشید ! نشانه گیرهای شما در این بازی به دلیل استفاده از سنسور شتاب سنج بسیار دقیق هستند ، بدین ترتیب شما تنها با تکان دادن اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود ، می توانید نشانگر اسلحه را بر روی هدف تنظیم و سپس شلیک کنید. این بازی دارای محیط گرافیکی بسیار عالی و واقع گرایانه است که تمامی جزئیات در آن با وضوح بسیار بالا شبیه سازی شده اند.

در روند بازی Sniper 3D Assassin شما با سناریوها و مأموریت هایی متعدد طرف هستید که در هریک از آنان ، چالش های گوناگونی در پیش رویتان قرار می گیرد. Sniper 3D Assassin با روند ساده ای که دارد بسیار اعتیادآور است ! برای مثال شما در اوقات فراغت خود می توانید سریعاً وارد این بازی شده و تعدادی از آدم های بد را بکشید ؛ اگر شما هم از دوست داران اسلحه های تک تیرانداز یا Sniper هستید ، بازی Sniper 3D Assassin را به هیچ وجه از دست ندهید !  هم اکنون می توانید بازی Sniper 3D Assassin را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود Microsoft OneDrive 21.016.0124.0003 – مدیریت فضای ذخیره سازی مایکروسافت

دانلود OneDrive

| مدیریت فضای ذخیره سازی مایکروسافت |

Microsoft OneDrive 21.016.0124.0003 سرویس ذخیره سازی شرکت مایکروسافت می باشد که تغییر یافته نام اسکای درایو سابق می باشد که امکان به اشتراک گذاری اطلاعات کاربران ویندوز را فراهم کرده است. این برنامه با استفاده از آخرین فناوری به اشترام گذاری اطلاعات امکان همگام سازی و تهیه فایل های پشتیبان را فراهم کرده است. به کمک وان درایو و کاربرد وسیعی که امروزه از سیستم های ابری در کارهای تیمی می شود ، شما به سادگی می توانید به فایل های خود در تمامی دستگاه ها دسترسی پیدا کنید. با توجه به ارائه کلاینت های کاملا رسمی وان درایو برای سیستم عامل های ویندوز ، مک ، اندروید و iOS ، کاربران بدون نیاز به مراجعه به وب سایت وان درایو ، می توانند به آخرین نسخه اسناد و فایل ها در تمامی دستگاه ها و در هر کجای دنیا دسترسی پیدا کنند.

امکان همگام سازی, به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی, آپلود مستقیم از تلفن همراه و ویندوز از ویژگی های این برنامه می باشد. رابط کاربری برنامه به 94 زبان زنده دنیا می باشد و جایگزین مناسبی می توان برای دراپ باکس گوگل نامید. با این برنامه به تمامی داده ها و پوشه های خود در OneDrive.com دسترسی پیدا کرده و مدیریت کامل آنها در اختیارتان خواهد بود. هم اکنون می توانید نرم افزار OneDrive را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود GOM Player Plus 2.3.62.5326 + Portable – پلیر فایل های صوتی و ویدئویی

  • دسته : پلیر , مالتی مدیا
  • بازدید : 159,071 بار
  • انتشار : پنجشنبه 7 اسفند 1399
  • دیدگاه ها : 18 دیدگاه

دانلود GOM Player

| گوم پلیر – پلیر فایل های صوتی و ویدئویی |

GOM Player Plus 2.3.62.5326 + Portable یک دستگاه پخش کننده چند رسانه ای می باشد که از فرمت های معروف صوتی و کدک ویدئویی پیشتیبانی می کند. نرم افزار گوم پلیر بدون نیاز به نصب کدک جداگانه می باشد, اگر فایلی دارید که شکسته و خراب شده است با این نرم افزار براحتی می توانید اجرا کنید. برنامه gom Player از همه نوع ویژگی های مورد نیاز برای کاربران پیشرفته که تمایل تماشای کلیپ های ویدئویی را بهترین کیفیت دارند برخوردار میباشد. نرم افزار گوم پلیر هر نوع فایلی را می تواند اجرا کند از جمله فایل های خراب شده که دیگر پلیر ها قادر به پخش آن نمی باشند.

برنامه GOM Player از فرمت هایی نظیر MPEG, DAT, AVI, DivX و … را پشتیبانی می کند. و هیچ گونه نیازی به نصب کدک های خارجی ندارد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و ورژن جدید نرم افزار Gom Player را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


منبع: www.yasdl.com