آموزشگاه ایران گواهی
irangovahi.fileon.ir

محدودیت رانندگی در یک سال اول

نویسنده : رضا حیدری | زمان انتشار : 04 اردیبهشت 1400 ساعت 02:29

برای کسانی که گواهینامه پایه سه میگیرند در یک سال اول محدودیت های رانندگی وجود دارد که در ادامه مورد بررسی قرار میدهیم

محدودیت رانندگی در سال اول برای متقاضیان گواهینامه رانندگی

اجازه ی رانندگی در راه های برون شهری وجود ندارد و همین طور اجازه رانندگی برای رانندگان در شب نیز وجود ندارد

در صورتی که رانندگان در یکسال اول دچار تخلف شوند و یا در تصادف مقصر باشند گواهینامه ی آنها باطل میشود و باید دوباره در آزمون آیین نامه راهنمایی رانندگی شرکت کنند و قبول شوند .

این محدودیت ها ویژه متقاضیان گواهینامه رانندگی است و آنها ملزم به رعایت آن در یک سال اول می باشند . هر متقاضی گواهینامه در روند اخذ گواهینامه رانندگی می بایست در دو آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی قبول شوند دو آزمون تئوری آیین نامه که با نام های امتحان آیین نامه اصلی و امتحان آیین نامه مقدماتی مشهور هستند . علاوه بر این دو آزمون امتحان شهری رانندگی نیز از جلمه آزمون هایی است که متقاضیان باید در آن قبول شوند .

چگونه بار اول در آزمون آیین نامه رانندگی قبول شویم ؟

متاسفانه مشکلی که اغلب متقاضیان گواهینامه رانندگی با آن روبرو هستند اینست که به طور پی در پی در امتحان آیین نامه راهنمایی و رانندگی مردود می شوند و گرفتن گواهینامه رانندگی شان به همین دلیل به تاخیرو تعویق می افتد . هر متقاضی گواهینامه رانندگی با مردود شدن در هر آزمون آیین نامه اصلی یا مقدماتی باید در هفته بعد در امتحان آیین نامه شرکت کند و این یعنی با هر بار مردودی در امتحان آیین نامه یک هفته تا رسیدن به گواهینامه رانندگی به تاخیر می افتد

برای قبولی در بار اول به راحتی لازم است که نمونه سوالات آیین نامه را حل کنید . شما می بایست حتما قبل از آزمون آیین نامه با انواع نمونه سوالات آیین نامه رانندگی آشنا شوید و سعی کنید این سوالات را خودتان یکبار حل نمایید و سپس جواب هایی که داده اید را با جواب های صحیح مقایسه نمایید . حل نمونه سوالات آیین نامه اصلی قبل از امتحان آیین نامه اصلی را هرگز فراموش نکنید .

مطالب مرتبط :