موضوعات وبسایت : آموزش آیین نامه رانندگی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آموزشگاه رانندگی راهنما اردبیل

آموزشگاه رانندگی راهنما اردبیل

نویسنده : رضا حیدری | زمان انتشار : 03 اسفند 1400 ساعت 22:52

آموزشگاه رانندگی راهنما اردبیل در محله ابراهیم آباد اردبیل واقع شده است.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آموزشگاه رانندگی راهنما (آموزشگاه رانندگی) در محله ابراهیم آباد اردبیل و خیابان راثی زاده واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند بیمارستان فوق تخصصی کودکان بوعلی، موزه شهدا و مرکز خرید نگین مجموعه زرین سرا و همچنین اغذیه آرتا، ایستگاه اتوبوس سلطان آباد، دیتاگستر جلالی راد پخش لپ تاپ، بانک رفاه کارگران شعبه معادی اردبیل و خودپرداز بانک ملی قرار گرفته است.



آدرس، اطلاعات و شماره تماس و موقعیت مکانی این مکان آخرین بار توسط davoud farzipour (پیشاهنگ نشان) در تاریخ جمعه 24 مرداد ماه 1399 در اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان بررسی و به‌روز شده‌اند. (چنانچه در اطلاعات ثبت‌شده یا موقعیت جغرافیایی آموزشگاه رانندگی راهنما اردبیل اشکالی مشاهده کردید می‌توانید از طریق اپلیکیشن نشان نسبت به گزارش این اشکال اقدام کنید تا پس از بررسی نسبت به اصلاح آن اقدام شود)

آموزشگاه رانندگی راهنما آموزشگاه رانندگی راهنما رانندگی آموزشگاه

آخرین بروزرسانی: جمعه 24 مرداد ماه 1399

نظرات کاربران در مورد آموزشگاه رانندگی راهنما

کاربر گرامی،
اطلاعات درج‌شده در مورد آموزشگاه رانندگی راهنما اردبیل در این صفحه براساس اطلاعات موجود در نقشه و مسیریاب نشان می‌باشد. لطفاً برای تماس با مالک یا دست‌اندرکاران مجموعه فوق از اطلاعات تماس مندرج در اطلاعات بالا استفاده کنید. اطلاعات تماسی که در انتهای این صفحه آورده شده‌اند مربوط به اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان بوده و ارتباطی با مجموعه آموزشگاه رانندگی راهنما اردبیل ندارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر