موضوعات وبسایت : آموزش آیین نامه رانندگی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آموزشگاه رانندگی آسمانی قم

آموزشگاه رانندگی آسمانی قم

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 24 آذر 1400 ساعت 09:27

آموزشگاه رانندگی موتور سیکلت آسمان قم در محله نیروگاه قم واقع شده است.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آموزشگاه رانندگی موتور سیکلت آسمان (آموزشگاه رانندگی) در محله نیروگاه قم و خیابان توحید واقع شده است. این آموزشگاه یکی از دو آموزشگاه رانندگی در محله نیروگاه قم می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی فروشگاه لوازم خانگی موسوی، سرویس بهداشتی عمومی، فست فود تک، بانک شهر و کافه فست فود لبخند قرار گرفته است.



سایر آموزشگاه‌های که در محدوده آموزشگاه رانندگی موتور سیکلت آسمان واقع شده‌اند:

آدرس، اطلاعات و شماره تماس و موقعیت مکانی این مکان آخرین بار در اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان بررسی و به‌روز شده‌اند. این به‌روزرسانی توسط کاربران نشان انجام شده است.(چنانچه در اطلاعات ثبت‌شده یا موقعیت جغرافیایی آموزشگاه رانندگی موتور سیکلت آسمان قم اشکالی مشاهده کردید می‌توانید از طریق اپلیکیشن نشان نسبت به گزارش این اشکال اقدام کنید تا پس از بررسی نسبت به اصلاح آن اقدام شود)

رانندگی آموزشگاه

کاربر گرامی،
اطلاعات درج‌شده در مورد آموزشگاه رانندگی موتور سیکلت آسمان قم در این صفحه براساس اطلاعات موجود در نقشه و مسیریاب نشان می‌باشد. لطفاً برای تماس با مالک یا دست‌اندرکاران مجموعه فوق از اطلاعات تماس مندرج در اطلاعات بالا استفاده کنید. اطلاعات تماسی که در انتهای این صفحه آورده شده‌اند مربوط به اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان بوده و ارتباطی با مجموعه آموزشگاه رانندگی موتور سیکلت آسمان قم ندارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: neshan.org



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر