موضوعات وبسایت : آموزش آیین نامه رانندگی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تعویض پلاک بهبهان

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 23 آبان 1400 ساعت 18:03

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

جهت رفاه حال شهروندان و منظم کردن نوبت‌دهی مرکز خدمات تعویض پلاک بزودی در این مرکز بصورت اینترنتی خواهد شد.

به گزارش

خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان

، رئیس پلیس راهور بهبهان گفت: بعد از گذشت چندین ماه که هیچ گونه مرکز خدمات‌دهی تعویض پلاک خودرو در بهبهان فعالیت نداشته و با راه اندازی مرکز جدید جهت انجام این خدمات، هنوز با وجود برخی مشکلات مردم از وضع موجود ناراضی هستند.

5502981_543.jpg


سرهنگ رعنایی افزود: سه روز است که از ساعت ۶ صبح به مرکز تعویض پلاک مراجعه میکنم، اما متاسفانه هنوز موفق به تعویض پلاک خودرو نشده‌ام.


وی ادامه داد: با وجود ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مسؤولین باید اقدامی جهت رفع این مشکلات انجام بدهند.


رعنایی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از شهروندان بهبهانی در گفتگو با خبرنگار فارس بیان کرد: چندین ماه است خودرویی خریداری نموده‌ام، ولی تاکنون موفق به تعویض پلاک آن نشده‌ام.


وی در ادامه افزود: این شهروند اذعان کرد: در زمان نبود مرکز تعویض پلاک بعلت مسافت طولانی تا مرکز استان و شیوع ویروس کرونا قادر به انجام این امر نبودم، و حالا با راه‌اندازی این مرکز تعویض پلاک بعلت مراجعه تعداد زیاد هنوز موفق به تعویض پلاک خودرو نشده‌ام.


سرهنگ رعنایی افزود: با توجه به اینکه مدتی در شهرستان بهبهان مرکز خدمات‌دهی تعویض پلاک خودرو فعالیت نداشته این امر موجب گردیده تعداد زیادی از شهروندان در این خصوص با مشکل مواجه شوند و گله‌مند باشند.


رئیس پلیس راهور بهبهان گفت: جهت رفاه حال شهروندان و منظم کردن نوبت‌دهی مرکز خدمات تعویض پلاک با پیگیری‌های صورت گرفته بزودی نوبت‌دهی در این مرکز بصورت اینترنتی خواهد شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر