موضوعات وبسایت : آموزش آیین نامه رانندگی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

شماره تلفن آموزشگاه رانندگی مارلیک رودبار

شماره تلفن آموزشگاه رانندگی مارلیک رودبار

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 08 اسفند 1400 ساعت 13:56

قابل توجه مديران صنايع و فروشگاه هايي که اطلاعاتشان بصورت رايگان در پرتال مشاغل ايران ثبت شده است :

در صورت عدم تمايل به ثبت اطلاعات شغلي خود در وب سايت ما لطفا نام شرکت و آدرس را به ايميل مديريت سايت Drsmsco@yahoo.com ارسال يا با شماره 09130260046 اعلام نماييد تا سريعا اطلاعات شما حذف گردد.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

پرتال مشاغل ايران در جهت رشد فرهنگ بازاريابي و کمک به جامعه بازاريابي و اقتصاد کشور عزيزمان اين وب سايت را راه اندازي نموده و با تلاش و کوشش 4 ساله سعي در تهيه جامع بانک اطلاعاتي مشاغل شهري و صنعتي و معرفي برند شرکت و محصولات شما عزيزان در سطح ايران و جهان بوده است و امکانات اين مجموعه و ثبت مشخصات شغلي شما بصورت رايگان در اختيار شما قرار گرفته است.فلذا عزيزاني که تمايل به حضور در اين مجموعه اطلاعاتي در سايت ما را ندارند ميتوانند با اطلاع رساني به مديريت سايت مشخصات خود را حذف يا بروز رساني نمايند.

هيئت محترم دولت طي مصوبه شماره 99517/ت49016 ه مورخ 01/09/1393، آيين نامه اجرايي قانون انتشار و دسترسي آزاد به اطلاعات مصوب سال 1388 را تصويب و ابلاغ نموده است. بر اين اساس و به استناد مواد 5 و 9 آيين نامه اجرايي و همچنين با تکيه بر نامه شماره 111321/60 مورخ 18/05/1394 معاونت محترم طرح و برنامه وزارت متبوع مبني بر اينکه اطلاعات عمومي کليه طرحها، بنگاهها و واحدها به تفکيک و اعم از نام واحد، آدرس، اطلاعات تماس ، آدرس پرتال و سايتها ي اطلاع رساني، ايميل، محصول و خدمات ارائه شده جزء اقلام محرمانه تلقي نمي گردد.

پيام پليس فتا :

لطفا پيش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا يا خدمات ارائه شده، به صورت حضوري اطمينان حاصل نماييد. همچنين بهتر است قبل از تحويل کالا خود در ازاي چک‌هاي رمزدار بانکي، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمينان حاصل کنيد.

اينفوجاب مارکت هيچ‌گونه منفعت و مسئوليتي در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنماي خريد امن، آسوده‌تر معامله کنيد.

با تشکر از شما

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر