موضوعات وبسایت : آموزش آیین نامه رانندگی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آموزشگاه رانندگی مجازی

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 30 دی 1400 ساعت 10:11

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

رانندگی در شب به جهت محدود شدن میدان دید راننده و خیره شدن به راه و همچنین عدم تشخیص فاصله وسیله مقابل احتمال خطر را افزایش می دهد.

صرفه جويي در مصرف سوخت

در سرعت بالا براي صرفه جوييدر مصرف سوخت شيشه ها بالا باشند تا سوخت كمتري استفاده شود

hossin

btnExpand01.gif 


چنانچه شما هم تجربه‌اي داشته باشيد كه مي‌تواند مورد استفاده ديگران قرار بگيرد در اين قسمت وارد نمائيد:

پرسش. باسلام - به نظر من 1000 تومان ارزش اين را ندارد كه آدم منتظر بشه تا شما كارت را برايش پست كنيد بهتر بود اين امكان انتقال كارت به كارت را فعال ميكرديد و طرف با دادن مشخصات و شماره پيگيري كه درقبض ثبت ميشه در بخشي از سايت شما اطلاعات را وارد كند و به راحتي بتوانه رمز دسترسي به اطلاعات را دريافت كند به نظر من تو ايران ما عادت كرديم كه وقتمون با كاغذ و كاغذبازي بگذرونيم

ابراهيمي


پاسخ. دوست عزيز سلام، بايد عنوان كنيم كه اين گزينه هم اكنون فعال است و شما از طريق باجه‌هاي خودپرداز و وارد كردن شماره پيگيري امكان ثبت سفارش بصورت آنلاين را خواهيد داشت و بصورت آنلاين كد هنرجويي و رمز عبور خود را دريافت كنيد. براي اطلاع بيشتر به پيوند زير مراجعه كنيد: http://www.ranandegi.com/Order/User

btnExpand01.gif

MessageHeader01.gif  

براي ارسال مستقيم پيشنهاد‌ها، نظرات و انتقادات خود، به مديران سايت، موارد خواسته شده را وارد نمائيد، اين پيام تنها براي مديران سايت قابل مشاهده است.


ViewHeader01.gif

بي تدبيري

چرا پايه 2هاي قديم 2سال صبر نميكردند تا پايه 1 بگيرند؟آقاي مسوول تا كي ميخواين به اين جوانان ظلم كنين؟

فرهاد


به عقيده شما اين وب‌سايت چگونه است؟ در پيشرفت آموزشي شما چه تاثيري داشته است؟ نظرات و ديدگاه‌هاي خود را ارسال نماييد.

btnExpand01.gif

TheoExamIco01.gif 

TheoExamText01.gif

از امتحان آئين نامه مي‌ترسيد يا دلهره داريد؟ در اين قسمت آزمون.‌هايي دقيقاً مطابق با آزمون‌هاي نهايي از شما گرفته مي‌شود، آنقدر آزمون بدهيد تا چشم بسته در آزمون نهايي آئين‌نامه قبول شويد!    

icoDirectAccess01.gif دسترسي مستقيم ...

ElearnIco01.gif 

ElearnText01.gif 

در طي دوره‌هاي آموزشي، با مباحث گوناگون اعم از تئوري و عملي آشنا مي‌شويد و علاوه بر افزايش سطح دانش خود، با فراگيري مطالب، خود را براي آزمون‌هاي تعليم رانندگي به بهترين شكل آماده نمائيد. 

EduBoardIco01.gif 

EduBoardText01.gif

آشنايي به تابلوها و علائم راهنمايي و رانندگي يكي از مهمترين بخش‌هاي آموزش رانندگي است، در اين قسمت به روشي نوين با اين علائم آشنا شويد.

 

EduTheoIco01.gif

EduTheoText01.gif

در دوره آموزش تئوري با كليه مباحث تئوري تعليم رانندگي آشنا خواهيد شد. اين بخش خود به 4 بخش آموزش تابلوها، آشنايي با قطعات، آموزش فني و آشنايي با خطوط راهنمايي تقسيم مي‌شود.

CarDetalisIco01.gif

CarDetalisText01.gif

آشنايي با قطعات مختلف خودرو و كاربرد هر كدام از ويژگي‌هاي يك راننده ماهر است، با گذراندن اين دوره در شناخت قطعات خودرو، شما نيز يك حرفه‌اي خواهيد شد.

EduPracIco01.gif 

EduPracText01.gif 

توسط دوره‌هاي آموزش عملي با نكات ريز و مهم رانندگي با خودرو آشنا خواهيد شد، از آموزش توسط سالها تجربهٔ مدرسان لذت ببريد.

 

UsersIco01.gif

UsersText01.gif

اين صفحه شخصي شماست، در اين صفحه از وضعيت هنرجويي خود آگاه مي‌شويد و ده‌ها مورد آمار و نمودار از عملكرد شما نمايش يافته است.

AboutUsIco01.gif

AboutUsText01.gif

با اين سايت آشنايي نداريد؟ كاركرد‌ها و دوره‌هاي آموزشي آن را نمي‌شناسيد؟ در اين بخش توضيحاتي درباره اين وب سايت آمده است كه معرفي‌نامه سايت براي شماست.

MediaCenterIco01.gif

MediaCenterText01.gif

اطلاع كامل از چگونگي انجام كارها، دسترسي به مراكز و پيگيري كارها در حوزه‌ي خدمات راهنمايي و رانندگي.


OrderIco01.gif
OrderText01.gif

OrderOnline01.jpg

سفارش غير آنلاين

براي تسهيل در دسترسي هنرجويان در دريافت «آموزش كارت رانندگي» امكان  واريز از طريق شعبه و يا خودپرداز (كارت به كارت) صورت مي‌گيرد و سفارش و دريافت كد و رمز هنرجويي بصورت آنلاين انجام مي‌شود.

btnOrder02.gif

icoInfo16-01.gif مبلغ سفارش جهت استفاده از تمامي دوره‌‌ها و آزمون ۵ هزار تومان است.

icoInfo16-01.gif چنانچه در خصوص چگونگي سفارش آنلاين، نياز به راهنمايي داريد اينجا كليك كنيد. 

icoRefresh01.gif پس از ثبت سفارش؛ توسط بخش رهگيري سفارش امكان مشاهده وضعيت سفارش خود را خواهيد داشت. براي رهگيري سفارش اينجا كليك كنيد.

00002.gif

AmoozeshCard_72.gifچگونگي استفاده از دوره‌هاي آموزشي

براي استفاده از دوره‌هاي آموزشي اين سايت نياز به تهيه آموزش كارت رانندگي داريد، اين كارت را مي‌توانيد از آموزشگاه‌هاي تعليم رانندگي و مراكز معتبر تهيه نمائيد.همچنين مي‌توانيد اين كارت را بصورت آنلاين سفارش دهيد، براي آگاهي از چگونگي سفارش آنلاين اينجا كليك كنيد.

logo.aspx?id=1027370&p=nbpdlymaodrfyndtqftiyndtlymalogo-eanjoman.jpg
Banner04.jpgBanner06.jpgBanner01.jpg
Banner02.jpg
Banner05.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.ranandegi.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر