موضوعات وبسایت : آموزش آیین نامه رانندگی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آموزشگاه گواهینامه ویژه کرج

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 13 شهریور 1400 ساعت 13:34

کلنگ اولین و بزرگترین شرکت تعاونی آموزش رانندگی یگانه پیشگامان کهن دژ ویژه ماشین های کشاورزی، راهسازی و صنعتی استان البرز در شهرک هیو با حضور سرهنگ شریفی رئیس پلیس راهور استان البرزو سرگرد نوری زاده رئیس پلیس شهرستان ساوجبلاغ  به زمین زده شد.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

ساوجبلاغ- خبرنگار جام جم: تجهیزات و ماشین آلات راهسازی  یکی از عوامل اصلی تایید و خدمات در هر سازمانی می باشند، با توجه به وسعت کاربرد انواع ماشین آلات در پروژه های صنعتی خطرات مربوط به کار با این تجهیزات نیز بسیار متنوع بوده و آشنایی هر چه بیشتر استفاده کنندگان از این تجهیزات با ریسک های ناشی از کار با آنها و تدوین اقدامات کنترلی لازم در این حوزه جهت پیشگیری از حوادث و تقلیل صدمات بیش از پیش ضروری می باشد. لذا آموزش استفاده از وسایل نقلیه کشاورزی صنعتی و راهسازی بسیار موثر بوده و می توان با به کارگیری کارآموز و تربیت افراد متخصص با این آموزش ها علاوه بر استفاده بهتر از اینگونه ماشین آلات در کاهش خطرات بسیار موفق عمل کرد. حرکت ایمن وسایل نقلیه در محل کار به منظور جلوگیری و اجتناب از وقوع تصادف وسائل نقلیه و بروز حادثه ضروری است. کلید اصلی در تصادفات کمبود مهارت و نقص در آموزش رانندگان است.

اکبر یگانه مدیرعامل شرکت تعاونی آموزش رانندگی یگانه پیشگامان کهن دژ در اوایل خرداد 96 اقدام به تاسیس یک آموزشگاه ویژه تخصصی ماشین های کشاورزی، راهسازی و صنعتی کرده و در این زمینه نیز تا کنون بسیار موفق بوده است. وی هدف از راه اندازی این آموزشگاه را برطرف کردن نیاز شهرستان و استان در این زمینه و تحویل افراد آموزش دیده و متخصص با این ماشین آلات جهت کارکردن راحت تر و امنیت بیشتر می داند. این آموزشگاه بزرگ در زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع برای فضای آموزشی و 260 متر سایت اداری با صرف هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد تومان با مجوز رسمی از پلیس راهور استان البرز در شهرک هیو کلنگ زنی شده و با اشتغالزایی برای حداقل 20 نفر تا 3 ماه آینده به بهره برداری می رسد.

سرهنگ شریفی رئیس پلیس راهور استان البرز در مراسم کلنگ زنی این آموزشگاه، از وجود این پتانسیل در استان البرز ابراز خرسندی کرد و گفت: آموزش، اجرای مقررات و مهندسی ترافیک سه رکن اصلی در ترافیک بوده که باید به خوبی اجرا شوند. وی افزود: اگر در رکن اصلی که آموزش می باشد کمبود احساس شود قطعاً دو رکن دیگر نیز دچار مشکلات عدیده ای خواهد شد از همین رو راه اندازی این چنین آموزشگاه ها با مربیان موفق نقش تعیین کننده ای در نظم و نظام وسایل نقلیه خواهند داشت. رئیس پلیس راهور استان  البرز در ادامه از اکبر یگانه موسس این آموزشگاه قدردانی کرد و با توجه به نبود آموزشگاه ویژه ماشین آلات کشاورزی راهسازی و صنعتی در این استان کلنگ زنی این مجموعه را بسیار ارزشمند برشمرد و خاطرنشان کرد: امید دارم آقای اکبر یگانه مدیر این آموزشگاه به همراه مربیان ارزنده این آموزشگاه همچنان مانند روال قبل در چارچوب قانون پیش رفته و روزی شاهد پیشرفت چشمگیر آنها باشیم.

گفتنی است آموزشگاه ویژه یگانه پیشگامان کهن دژ دومین آموزشگاه اکبر یگانه می باشد و آموزشگاه پایه یکم و دوم یگانه نیز اولین و بزرگترین آموزشگاه شخصی ماشین های سنگین و نیمه سنگین  بوده که با هزینه ای بالغ بر 1 میلیارد تومان  با 10 دستگاه خودرو آموزشی و 15 پرسنل  در 4 سال گذشته به بهره برداری رسیده و الان به عنوان یک مرکز آموزشی بزرگ در حال فعالیت می باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر