سلام؛
دوستان ما یه طرح ویو داریم که مدت زیادی برای خودش توی پارکینگ مونده و فلاپ هاش هم مقداری پوسیده شده.
رینگ عقبش به شدت به تاب افتاده بود و از کناره های نوتور هم روغن ریزی داره. البته شدید نیست ولی اطراف موتور کثیفه.
دنده هم توی دنده چهار گیر کرده، کلاچ گرفته میشه ولی دنده ها تعویض نمیشن.
باتری هم خب خوابیده بعد این مدت!
یکی از کمک های جلو هم روغن داده!
خلاصه اینکه حسابی افتاده به خرج!
می خوام درستش کنم و بنابراین نیاز دارم که راهنماییم کنید تا جایی که می تونم خودم درستش کنم.
در حال حاضر تنها تاب رینگ عقب برطرف شده (14500 یک دست اسپاک + 15000 تومان هزینه تعمیرکار).
مرحله بعدی رو رفع روغن ریزی و مشکل گیربکس گذاشتم.
خودم می تونم واشر های دو طرف موتور رو تعویض کنم؟ ابزار خاصی لازم نداره؟ نکته خاصی نداره؟
مشکل گیربکس چی هست؟ قبلا هم اینطوری شده و مکانیک تو بیست دقیقه درستش کرده. ولی بعد از چند ماه باز خراب شد و موتور رفت تو باقالی.
و اینکه بهترین راه برای پاک کردن روغن های کثیف جمع شده اطراف موتور چیه؟!
منتظر راهنمایی هاتون هستم!