سلام؛
دوستان ما یه طرح ویو داریم که مدت زیادی برای خودش توی پارکینگ مونده و فلاپ هاش هم مقداری پوسیده شده.
![]()
رینگ عقبش به شدت به تاب افتاده بود و از کناره های نوتور هم روغن ریزی داره. البته شدید نیست ولی اطراف موتور کثیفه.
![]()
دنده هم توی دنده چهار گیر کرده، کلاچ گرفته میشه ولی دنده ها تعویض نمیشن.
![]()
باتری هم خب خوابیده بعد این مدت!
![]()
یکی از کمک های جلو هم روغن داده!
![]()
خلاصه اینکه حسابی افتاده به خرج!
می خوام درستش کنم و بنابراین نیاز دارم که راهنماییم کنید تا جایی که می تونم خودم درستش کنم.
در حال حاضر تنها تاب رینگ عقب برطرف شده (14500 یک دست اسپاک + 15000 تومان هزینه تعمیرکار).
مرحله بعدی رو رفع روغن ریزی و مشکل گیربکس گذاشتم.
خودم می تونم واشر های دو طرف موتور رو تعویض کنم؟ ابزار خاصی لازم نداره؟ نکته خاصی نداره؟
مشکل گیربکس چی هست؟ قبلا هم اینطوری شده و مکانیک تو بیست دقیقه درستش کرده. ولی بعد از چند ماه باز خراب شد و موتور رفت تو باقالی.
و اینکه بهترین راه برای پاک کردن روغن های کثیف جمع شده اطراف موتور چیه؟!
منتظر راهنمایی هاتون هستم!
