موضوعات وبسایت : آموزش آیین نامه رانندگی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

قیمت هر جلسه آموزش رانندگی در سال ۹۹

قیمت هر جلسه آموزش رانندگی در سال ۹۹

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 08 آذر 1400 ساعت 17:23

- اشخاصی که می خواهند با " هزینه آموزشگاه رانندگی " آشنا شوند مطالعه این قسمت از سایت را از دست ندهند.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

در این قسمت، به ارزیابی هزینه هایی که برای اخذ گواهینامه باید صرف شود می پردازیم و جزییات بیشتری در مورد هزینه های آموزشگاه در سال 99 را بیان می کنیم.

برای دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی اینجا کلیک کنید" بسته طلایی مهم ترین سوالات آزمون آیین نامه اصلی با جواب را دارد.

اطلاعاتی مربوط به هزینه آموزشگاه رانندگی : برای یادگیری رانندگی و اخذ مجوز قانونی این کار باید به آموزشگاه رانندگی در شهر محل زندگی خود رجوع نمایید و در کلاس های آن که در مجموع 20 جلسه است شرکت نمایید.

حضور در کلاس های آموزشگاه اجباری بوده و غیبت شما برای مسئولین آموزشگاه که زیر نظر ناجا فعالیت می کنند غیر قابل قبول می باشد.

بنابراین باید در کلاس هایی که دایر می گردد به طور منظم و پیوسته شرکت کنید و پس از اتمام کلاس ها در آزمون های آن شرکت کرده و امتیاز لازم را کسب نمایید.

بابت این کلاس ها باید به آموزشگاه مبلغی بپردازید.

البته این مبلغ همانطور که در بخش های مختلف سایت هم اشاره کردیم در تمام آموزشگاه ها ثابت نیست و نرخ مشخصی از سوی سازمان های مربوطه تعیین نشده است به همین خاطر هر آموزشگاه مبلغ مدنظر خود را از متقاضی درخواست می کند.

انتخاب درست آموزشگاه به دلیل کار با مربی ماهر اهمیت زیادی دارد.

مربی با سطح دانش بالا و صبر زیاد تمام مباحث رانندگی را به شما منتقل خواهد کرد و بالعکس مربی غیر حرفه ای باعث می شود دیرتر به هدف خود برسید بنابراین بعد از تحقیق و اطمینان از تجربه و کیفیت خوب آموزشی، نسبت به ثبت نام در آموزشگاه اقدام نمایید.

هزینه آموزشگاه رانندگی در سال 99 : معمولا یک میلیون تومان مبلغی است که باید برای ثبت نام در آموزشگاه و کسب گواهینامه در نظر بگیرید که بخش عمده ای از این پول به خاطر کلاس های تئوری و عملی درخواست می شود.

کلاس های تئوری در 8 جلسه تشکیل می شوند که معمولا آموزشگاه ها مبلغ 15 هزار تومان بابت هر جلسه 2 ساعتی از متقاضی دریافت می کنند که در مجموع هزینه این کلاس های تئوری 120 هزار تومان می شود.

بیشترین هزینه ثبت نام در آموزشگاه مربوط به کلاس های عملی است که از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

این کلاس ها در 12 جلسه 2 ساعتی تشکیل می شوند و بابت هر جلسه تقریبا مبلغ 50 هزار تومان از متقاضی درخواست می شود که در مجموع شهریه این کلاس به 700 هزار تومان می رسد.

هزینه های بسیار کمی هم بابت خرید کتاب آیین نامه، هزینه رفت و آمد به آموزشگاه و سایر هزینه های ثانویه باید در نظر بگیرید که مبالغ ناچیزی هستند.

به شما همراهان گرامی توصیه می کنم از تمام دقایق کلاس نهایت استفاده را ببرید و با بردن دفترچه یادداشت نکات مهم را در دفترچه بنویسید تا در زمانی که برای آزمون آماده می شوید مباحث مهم را مرور نمایید و اینکه با تمرکز و آرامش در کلاس ها حضور یابید و زودتر از ساعت مقرر شده به آموزشگاه بروید تا دچار استرس نشوید.

بعد از اتمام جلسات، از متقاضی آزمون های تستی و عملی گرفته می شود تا توانایی او را در رانندگی محک بزنند که در ابتدا آزمون آیین نامه را باید پشت سر بگذارد و پس از قبولی در این آزمون، باید در آزمون عملی شرکت نماید.

اگر در هر کدام از این آزمون ها موفق به کسب امتیاز قبولی نشوید به شما اجازه شرکت مجدد در آزمون را می دهند و مبلغی هم بابت هر بار امتحان مجدد از شما دریافت می کنند که برای امتحان تستی 3000 تومان و بابت امتحان مجدد عملی 10000 تومان باید به آموزشگاه بپردازید.

آرزوی موفقیت برای هنرجویان محترم دارم امیدوارم در هر دو آزمون موفق به کسب امتیاز قبولی شوید.

نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
کلید واژه ها: آموزشگاه رانندگی - آموزشگاه - رانندگی - هزینه - آیین نامه - سوالات - کلاس - نامه - گواهینامه - اطلاعاتی - شرکت - آیین - هایی - مهم ترین - یادگیری - مسئولین - ارزیابی - مطالعه - فعالیت - قانونی - دانلود - آزمون - اتمام - طلایی - زندگی - نمونه - امسال - مربوط - سال 99 - آشنا

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر