موضوعات وبسایت : آموزش آیین نامه رانندگی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

پلیس راه کردستان

پلیس راه کردستان

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 30 دی 1399 ساعت 14:10

سنندج - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان گفت: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت مسایل بهداشتی، مردم از انجام سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

سرهنگ عیسی گوهری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به تعطیلات آخر هفته جاری احتمال می‌رود بار ترافیکی جاده‌ها افزایش یابد لذا درخواست می‌شود به منظور کاهش تصادفات جاده‌ای و احتمال افزایش شیوع ویروس کرونا، مردم سفر نکنند.

وی با بیان اینکه انجام سفرهای غیر ضروری در آخر هفته موجب افزایش بار ترافیکی در جاده‌های استان می‌شود،  توصیه کرد: مردم در کنار جاده‌ها اتراق نکنند چرا که هم موجب توقف سایرین در این مسیرها شده و هم خطراتی را برای کودکان و نوجوانان همراه دارد.

در پی افزایش آما مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان ستاد استانی مبارزه با این ویروس روز جمعه گذشته برخی محدودیت‌های کرونایی مجددا در استان کردستان اعمال می‌شود.

تعطیلی بازار و مراکز تجاری و خرید شهرهای مرزی بانه و مریوان مجموعه تفریحی زریبار و قلعه ایمام مریوان در تعطیلات هفته جاری برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا از جمله این محدودیت‌ها است، همچنین در این مدت از پذیرش گردشگر در منطقه اورامانات نیز ممانعت بعمل می‌آید.

وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در کردستان هم اکنون در وضعیت هشدار قرار گرفته و شهرستان سنندج نیز در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا ظهر دوشنبه ۲۶ خرداد در مجموع ۱۸۹ هزار و ۸۷۶ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به هشت هزار و ۹۵۰ نفر رسید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر