موضوعات وبسایت : آموزش آیین نامه رانندگی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

ادرس پلیس راه استان خراسان رضوی

ادرس پلیس راه استان خراسان رضوی

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 08 فروردین 1401 ساعت 00:59

اداره پلیس راهنمایی و رانندگی سرافرازان مشهد در محله سرافرازان مشهد واقع شده است.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

قرارگاه فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد که سال‌های متمادی در محله آبکوه و حاشیه میدان راهنمایی قرار داشت در راستای طرح توسعه و بازسازی بافت فرسوده آبکوه به این مکان جدید و نسبتاً وسیع واقع در بلوار سرافرازان مشهد انتقال یافته است. البته همچنان بخش‌هایی در محل قدیم پلیس راهور آبکوه فعال هستند، از جمله هسته گزینش این اداره.
در محل پیشین این قرارگاه با مساحتی حدود هشت هزار مترمربع قرار است در آینده و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مجتمع تجاری اداری بزرگی بنا شود.

اداره پلیس راهنمایی و رانندگی سرافرازان (پلیس راهنمایی و رانندگی) در محله سرافرازان مشهد و بلوار سرافرازان واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی خودپرداز، نانوایی، ایستگاه اتوبوس سرافرازان 37، تعمیرگاه اتومبیل حقیقی و پایانه اتوبوس سرافرازان قرار گرفته است.



آدرس، اطلاعات و شماره تماس و موقعیت مکانی این مکان آخرین بار توسط picto (پیشاهنگ نشان) در تاریخ یکشنبه 30 شهریور ماه 1399 در اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان بررسی و به‌روز شده‌اند. (چنانچه در اطلاعات ثبت‌شده یا موقعیت جغرافیایی اداره پلیس راهنمایی و رانندگی سرافرازان مشهد اشکالی مشاهده کردید می‌توانید از طریق اپلیکیشن نشان نسبت به گزارش این اشکال اقدام کنید تا پس از بررسی نسبت به اصلاح آن اقدام شود)

اداره راهنمایی و رانندگی سرافرازان راهنمایی و رانندگی پاسگاه پلیس راه راهنمایی رانندگی راهور

آخرین بروزرسانی: یکشنبه 30 شهریور ماه 1399

نظرات کاربران در مورد اداره پلیس راهنمایی و رانندگی سرافرازان

کاربر گرامی،
اطلاعات درج‌شده در مورد اداره پلیس راهنمایی و رانندگی سرافرازان مشهد در این صفحه براساس اطلاعات موجود در نقشه و مسیریاب نشان می‌باشد. لطفاً برای تماس با مالک یا دست‌اندرکاران مجموعه فوق از اطلاعات تماس مندرج در اطلاعات بالا استفاده کنید. اطلاعات تماسی که در انتهای این صفحه آورده شده‌اند مربوط به اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان بوده و ارتباطی با مجموعه اداره پلیس راهنمایی و رانندگی سرافرازان مشهد ندارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر